Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig poenget med å kverne videre på dette? Er meningen at krigshandlinger som skjer under Trump ikke skal kunne kritiseres før han har "slått" Obama i antall drepte sivile? 

Det er altså ikke slik det fungerer.

Nei, det er kun en skala vi kan måle med, akkurat som alle de andre skalaene(scales?)

Husk hvor agressiv Bush's var.

Endret av Dr. Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så hvordan klarer du å få dette til å bli at "Obama er kongen over sivilie liv tapt"? Hva med Irak-krigen? Korea? Vietnam??

Hvordan er dette uansett relevant til Donald? Obama satt jo i 8 år, Donald har vel knappe 100 dager? Skal man sammenligne de to må man jo gå utifra at de har sittet like lenge som presidenter?

Så at et barn i pakistan som ble utsatt for luftangrep har blitt vettskremt og traumatisert av opplevelsen har altså blitt til at "unger tør ikke lenger gå ut når det er blå himmel" ? :no:

Og hva var det "Folk sa om Bush SR, og Bush JR og Obama" også??

Lenke til kommentar

Veit vi går off topic nå, men jeg syntes det var herlig ironisk (tross hvor tragisk det var) da Leger Uten Grenser blei (feil-)bombet på ordre av Obama. Første og eneste gang en Nobels Fredspris-vinner har bombet en annen liksom.

Det sagt så er det mye jeg mener Obama gjorde galt, men jeg er forstsatt bekymret for at Trump vil være et større "problem" enn Obama.

Lenke til kommentar

Noen må nesten friske opp hukommelsen min. Hvilken amerikansk president er det som har kommet seg gjennom perioden sin uten blod på hendene?..

Å tro det finnes noen alternativ president som hadde kommet seg gjennom Obamas periode med mindre blod på hendene etter det cluster føkket han arvet.. Ja jo.. Vi lever jo i den nye æraen der løgner blir omdøpt til "alternative fakta", og gitt verdi..

Og en tråd som denne er full av apologeter som ikke skjønner at det er en reell fare for at USA med Trump bak rattet faktisk tar i bruk sitt atomvåpen arsenal...

Kan noen av dere sende meg en PM, jeg skulle gjerne visst hva slags meds dere går på.. Jeg vil også ha!! :p

Lenke til kommentar

Er helt wild å sammenligne en kar som har sittet 100-dager-ish med en kar som satt 8 år. 

Er det på det nivået vi er? 

"Øøhhh...Obama.....han drepte fler da....."

Javel. Sammenligningen er jo helt fucka uansett. Forstår dere ikke det? Eller vil dere ikke forstå det? 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Antar alle her er kjent med uttrykket "No drama Obama". Selv etter 8 år, lite "drama".

(Joda, det er delte meninger om hvor fantastisk bra/dårlig han var, og mange ligger også nærmere midten i sin oppfatning.

That's beside the point.)

Etter mindre enn 80 dager er det rimelig klart at "Drama is the new black".

Lenke til kommentar

Det med atomvåpen kan du gi faen i, du burde bekymre deg om økonomien når en "business-man" er president i US, tror ikke han bryr seg så mye om andre land bortsett fra russland.

Fordi Russland = EU

"Da spurte Trump om atomvåpen tre ganger. Tre ganger spurte han om hvorfor vi ikke kan bruke dem, sier Scarborough."

Mnja, jeg har overlevd et par økonomiske nedgangstider. Men jeg er ikke atomvåpen "proof". Så jeg tenker jeg fortsetter å bekymre meg for de i stedet. Ihvertfall nå som de er i hendene på en stor baby som ikke forstår hvorfor de ikke er til bruk..

Lenke til kommentar

Det med atomvåpen kan du gi faen i, du burde bekymre deg om økonomien når en "business-man" er president i US, tror ikke han bryr seg så mye om andre land bortsett fra russland.

Fordi Russland = EU

"Da spurte Trump om atomvåpen tre ganger. Tre ganger spurte han om hvorfor vi ikke kan bruke dem, sier Scarborough."

Mnja, jeg har overlevd et par økonomiske nedgangstider. Men jeg er ikke atomvåpen "proof". Så jeg tenker jeg fortsetter å bekymre meg for de i stedet. Ihvertfall nå som de er i hendene på en stor baby som ikke forstår hvorfor de ikke er til bruk..

Du bekymrer deg for det kun fordi media har skremt deg. Slik går det når media aktivt driver skremselspropaganda, og da vil det alltid (dessverre) være noen som lar seg lure.

Har han brukt atomvåpen hittil?

Hva skjedde med "jeg tror det ikke før jeg får se det"? Eller gjelder det ikke når det kommer til Trump for da vet _alle_ hva som skjer?

Jeg er bekymret for at Nord-Korea skal bruke sine atomvåpen, som nå er rustet. Kanskje jeg skal holde meg innendørs i morgen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Det er visst du Lami som ikke klarer å ta inn over deg hvor skremmende det faktisk er at Trump har klart å bli 70 år uten å få med seg hvorfor atomvåpen ikke er til bruk. Eller kanskje du ikke forstår det du heller?

Om det bare var "sabel rasling" overfor Nord Korea, så var det nå en ting. Men dette er altså en tidligere venn av Trump som har gått ut og meldt sin bekymring for Trumps holdning til atomvåpen. Men du kjenner kanskje Trump personlig, siden du er så trygg på at verden er i trygge hender?

Som sagt tidligere; jeg skulle likt å visst hva slags meds det er som klarer å gi dere nattesøvn med denne idioten bak rattet..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dag 74, nytt fra Quinnipiac: Trump's approval rating falls to 35% (USA Today)
Som indikerer at: Trump more unpopular than Obama ever was (CBS News)

According to the poll, Republicans were the only group that the president wasn't struggling with; they gave him an approval rating of 79% and a disapproval rating of 14%.
But among other groups, Trump didn't do as well:

• Independents disapproved of the president's performance 57%, compared to 32% who approved
  • Democrats disapproved 91%, compared to 6%
  • Men disapproved 51%, compared to 39%
  • Women disapproved 63%, compared to 31%
  • White voters disapproved 48%, compared to 43%
  • Non-white voters disapproved 77%, compared to 16%

--

Denny Heck som også har fulgt med i granskningen
“I want to respectfully disagree with my dear friend Joaquin Castro, next to whom I sit on the intelligence committee. He said he would not be surprised if people ended up going to jail. I will be surprised if people don’t end up going to jail.”

Samtidig: Donald Trump's chances of impeachment rising, says Fox News analyst  Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det levnes vel ingen tvil her lenger dessverre:

Traits of a narcissist:

• They have a deep need for admiration and validation. Because they think they’re special and too unique to be understood.
  • They feel they are superior to other. Because they’re more talented, they achieve more and know a lot more than you.
  • They do not show their vulnerabilities. Because they fear what others think of them and they want to remain superior in all situations.
  • They are unwilling to recognize or identify with the feelings and needs of others. Because they want to be the centre of attention and believe that showing emotions is a sign of weakness.
  • They are skilled manipulators and are emotionally abusive. They know how to make use of their charm to take advantage of others to get what they want.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er der noen politiker som ikke er narcissist, med den definisjonen der?

"They are unwilling to recognize or identify with the feelings and needs of others."

Med det så utelukker vi vel så godt som hele venstresiden av politikken ihvertfall.

Lenke til kommentar

Er der noen politiker som ikke er narcissist, med den definisjonen der?

"They are unwilling to recognize or identify with the feelings and needs of others."

Med det så utelukker vi vel så godt som hele venstresiden av politikken ihvertfall.

Nei, ettersom de er "skilled manipulators" har de intet problem med [ late som de har empati med andre når det er i deres interesse. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...