Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

I USA legger fargede byggeklosser i flettverk med de hvite sine byggeklosser, en bygning som danner et samfunn -- mens republikansk side stadig forsøker å river ned de fargede sine klosser, eller opprette separate områder for fargede sine klosser og hvite sine klosser.

Atte det var hva?

 

Poenget ditt var?

Intet annet enn det jeg skrev.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antirasisme er ikke rasisme.

Det er det motsatte av rasisme.

 

I USA legger fargede byggeklosser i flettverk med de hvite sine byggeklosser, en bygning som danner et samfunn -- mens republikansk side stadig forsøker å river ned de fargede sine klosser, eller opprette separate områder for fargede sine klosser og hvite sine klosser.

 

Enhver rasjonell person kan bli oppgitt over fargede som ødelegger for seg selv, sine barn, og andre fargede, ved å stemme republikansk.

.

Jeg tror ikke alle akademikere blir enige med deg. Faget er ikke så velutviklet at en kan si helt sikkert hva som er best.

Lenke til kommentar

Nah, intet annet enn det som allerede er sagt her i tråden. ;)

Da er det uklart og gir ingen mening

 

Du er enig herr Frosthaven ?

Enig med jødene som hevder antisemittisme ?

 

Usaklig

Hvis ønsker oss å tolke det du sier bokstavelig så må du bli klarere. Når en skriver «but whatabout Obama?»tolker de fleste at de er uenige om noe som ble sagt om Trump

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Da er det uklart og gir ingen mening

 

Du er enig herr Frosthaven ?

Enig med jødene som hevder antisemittisme ?

 

Usaklig

Og hvorfor er det av relevanse hva Trump eller jødene mener...?

 

RFs påstand, som jeg kommenterte, står helt på egne ben. Du behøver ikke blande inn Trump eller israelitter for å ha en mening om påstanden. At det er "usaklig" å kommentere dette spesifikke utsagnet, uten å videre kommentere de bakomliggende omstendighetene som førte til RFs utsagn, ser jeg heller ikke noen rasjonell begrunnelse for.

Endret av jallajall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hvorfor er det av relevanse hva Trump eller jødene mener...?

 

RFs påstand, som jeg kommenterte, står helt på egne ben. Du behøver ikke blande inn Trump eller israelitter for å ha en mening om påstanden. At det er "usaklig" å kommentere dette spesifikke utsagnet, uten å videre kommentere de bakomliggende omstendighetene som førte til RFs utsagn, ser jeg heller ikke noen rasjonell begrunnelse for.

Du kommenterte ikke om hva Obama eller Trump sa. Du stilte et spørsmål, ikke en mening
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo ikke uten hensikt, men atter en gang - hva trump eller isreal måtte mene, eller hva jeg måtte mene om trump eller isreal, er ikke relevant for verken spørsmålet eller påstanden.. Men nok om det sikkert.

Du spurte om hva Obama sa kontra hva Trump sa uten å si hva du mente om sammenlignelsen eller hva utsagnene betydde. Det er et spørsmål uten hensikt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

 

Minner om reglene våre hva angår media, dvs. bilder, twitter meldinger o.l.: 

 

Dette SKAL ligges bak en spoiler. Jeg har redigert noen innlegg på an sist side her, og jeg forventer at dere følger denne reglen.

 

Kommentarer på dette tas på PM til meg. 

 

Lenke til kommentar

MAO - du spør om det Obama sa var «litt som» Det Trump sa

Nei. Igjen, hvorfor blander du inn Trump? Det var RF som sa påstanden, ikke Trump.

"Litt som" er kun en språklig greie. Ikke legg for mye vekt på det.

Det er litt som når dansker alltid begynner setninger med "ja men..", så betyr ikke det at de svarer ja til alt. Der dukket denne "litt som" opp igien gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...