Vice Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Var vel noen som presterte å si at Trump var en populær president her tidligere i tråden. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Trump administrasjonen jobber hardt for å fjerne så mange restriksjoner som mulig. Om det bare var sant. Ja, det viktigste er å ha så få regler som mulig slik at kyniske bedrifter best mulig kan lure kundene og misbruke sine ansatte. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Trump administrasjonen jobber hardt for å fjerne så mange restriksjoner som mulig. Om det bare var sant. Ja, det viktigste er å ha så få regler som mulig slik at kyniske bedrifter best mulig kan lure kundene og misbruke sine ansatte. Og ikke minst når det gjelder miljø & forurensning. Her er det viktig at vi ikke fokuserer på å unngå å ødelegge naturen, men heller legger alt fokus på å lette inntjening av kapital. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Du er klar over at Obama er ansvarlig for flere sivile "causalities" enda? Jeg forsvarer ikke Trump, jeg bare peker ut noe. Så det skjedde flere sivile 'casualities' i krigssituasjoner under Obamas 8 år enn det har under Trumps noen-og-70 dager...? Noe usikker på hva du peker ut her..? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Du er klar over at Obama er ansvarlig for flere sivile "causalities" enda? Jeg forsvarer ikke Trump, jeg bare peker ut noe. Så det skjedde flere sivile 'casualities' i krigssituasjoner under Obamas 8 år enn det har under Trumps noen-og-70 dager...? Noe usikker på hva du peker ut her..? Han er vel en del av "Killary-idiotene" som verserer her i tråden vil jeg tro? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hvor ble det av gjengen som satt solid på huk i skammekroken? Kom igjen: Som den siste Trump-Katten sa: "Klovnen Donald er en populær president:) LOL Vi gleder oss Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Siste nytt er at Trump går av som president. Har dere fått det med dere? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Melania tar over! Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Siste nytt er at Trump går av som president. Har dere fått det med dere? Jesus christ. Skal dette pågå i 4 år nå ? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Siste nytt er at Trump går av som president. Har dere fått det med dere? Jesus christ. Skal dette pågå i 4 år nå ? Nope, Lami er on point. Men det er ett år til neste gang igjen.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Nå drar det seg til vel? Flynn søker immunitet fra loven... Pluss masse annet. Hvor lenge kan sirkuset og klovnene holde på før det stenges?? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 At flynn ønsker immunitet tolker jeg at han har informasjon som kan få Trump i problemer samtidig som han selv også er involvert uten at han ønsker å bli straffeforfulgt for dette. Kan hende jeg tar feil men det er hva jeg tenker om den saken. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 La oss kose oss med intervjuet med Flynn fra september 2016 hvor han uttalte seg om folk involvert i email-saken til Hillary som hadde fått immunitet: https://uk.finance.yahoo.com/news/flashback-mike-flynn-said-immunity-002900492.html "When you are given immunity, that means you have probably committed a crime." --Flynn Good call, Flynn. 4 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 "It's deja vu all over again." Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 La oss kose oss med intervjuet med Flynn fra september 2016 hvor han uttalte seg om folk involvert i email-saken til Hillary som hadde fått immunitet: https://uk.finance.yahoo.com/news/flashback-mike-flynn-said-immunity-002900492.html "When you are given immunity, that means you have probably committed a crime." --Flynn[/size] Good call, Flynn.[/size] Fy faen for en togulykke hele Trump-administrasjonen er (inkludert nåværende og forhenværende personer). 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Poll: How Do Voters Grade Trump? Jeg nevner i fleng: " Nearly 6 in 10 voters —59 percent — said Trump’s conduct as president embarrassed them " " Even more — 70 percent, including 45 percent of Republicans and three-quarters of independents — found Trump’s regular use of Twitter reckless and distracting. " " Sixty percent of voters said they did not trust Trump and his administration to deliver accurate and factual information to the public, either at all or not very much. " 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Siste nytt er at Trump går av som president. Har dere fått det med dere?Du hadde trolig likt at kristen-fascisten Pence tok over Selv foretrekker jeg faktisk at klovnen Donald blir sittende Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Siste nytt er at Trump går av som president. Har dere fått det med dere?Du hadde trolig likt at kristen-fascisten Pence tok over Selv foretrekker jeg faktisk at klovnen Donald blir sittende Da hadde vi hvertfall blitt kvitt Bannon. Noe som burde være prioritet 1. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Kanskje han ikke klarer første periode engang... – Kan bli mer alvorlig enn Watergate Russland-saken kan bli mer alvorlig enn Watergate for president Trump, mener USA-forsker. Men det kan ta tid å få klare svar. https://www.abcnyheter.no/nyheter/2017/04/01/195292307/kan-bli-mer-alvorlig-enn-watergate Lenke til kommentar
xRun Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Los Angeles Times, som under valgkampen publiserte tildels kontroversielle tracking polls som ofte gikk mer i Trumps favør enn de fleste andre, har en ny editorial ute i dag: Donald Trump's train-wreck presidency"nothing prepared us for the magnitude of this train wreck"http://www.latimes.com/opinion/editorials/la-ed-trump-overview-20170402-story.html 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg