Pande Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 It´s a M.A.N´s world... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hei, Pande. Det er mulig at jeg er "helt på jordet", men bilen på bildet ser ut til å kunne være en M.A.N lastebil fra sent 1960-tall, med modellbetegnelse 15.168. Denne modellen ble produsert i flere tiår, med små endringer, og er fremdeles en populær bil i visse kretser. Et herlig bilde og et klenodium som kanskje er verdt å ta vare på. M v h Albert. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Hei, Pande. Det er mulig at jeg er "helt på jordet", men bilen på bildet ser ut til å kunne være en M.A.N lastebil fra sent 1960-tall, med modellbetegnelse 15.168. Denne modellen ble produsert i flere tiår, med små endringer, og er fremdeles en populær bil i visse kretser. Et herlig bilde og et klenodium som kanskje er verdt å ta vare på. M v h Albert. Takker Albert:-) Du er nok ikke helt på jordet, i motsetning til denne gamle MAN´en:-) Husker godt disse fra jeg var guttunge. Tøffeste brøytebilen i mils omkrets! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Kult bilde Pande! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Ett flott bilde av ett artig motiv Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 M.A.N tager hva man haver , her en ærverdig sliter som til tross for rust og manglende luft ii dekkene m.m. fremstår i flotte farger der den står og soler seg i glansen. Rustikk - javel men det er en eldre anleggsarbeider vi snakker om . Og nå blir den i alle fall ikke glemt . Stilig fra a-å . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Knalltøft og faregerikt! Flottings! Lenke til kommentar
Pande Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Takker for fine kommentarer:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg