Education Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Hei. Jeg er snart ferdig med en bachelorgrad innovasjon og entreprenørskap. Men hvilke jobber burde jeg søke? Bachelorgraden har gitt meg gode kunnskaper om organisasjonsfag, kommunikasjonsforståelse, prosjektering, markedsføring, osv. Mangler "mattefag", har kun innføring i økonomi 15SP med mikro, makro, finans og bedøk i et fag, veldig grunnlegende. Ikke helt min greie uansett. Ting jeg "brenner for" er bil, spesielt BMW. Hadde vært drømmejobben egentlig, men hva er egentlig en "typisk gjennomsnittlønn" for en provisjonsbasert jobb som bilselger? Har gode sosiale evner og er "business minded". Noen med lignende erfaring etter endt utdanning? Hva søkte du/hva jobber du som i dag? Også litt offtopic, noen som har erfaring med å ta to bachelorgrader samtidig? Jeg mangler kun seks fag fra å ha samme utdanningsløp som internasjonal markedsføring, er det muligheter for å kombinere fag slik at jeg kan ha to bachelorgrader om jeg går et år ekstra på skolen? Tenkte å spørre om dette på mandag, men siden det er noen dager til så lurer jeg på om noen har erfaring rundt dette her inne. Takk for svar på forhånd Endret 11. november 2016 av Education Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå