Gå til innhold

Trenger hjelp i Tv jungelen


Anbefalte innlegg

Blir så forvirret av alle de forskjellige..
Hva ville dere kjøpt hvis:
60-65"
Bruksområde: se HD Film fra pcn gjennom hdmi.
Smart-funksjoner, duppedingser og lyd har null betydning...


Ser flere på forumet anbefaler KS7005 serien. er UE60KS7005 til 13k et bra valg i dag?
Smertegrensa er egentlig allerede nådd på 13k

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke trenger 4k / UHD kan du nok få rimeligere TVer med full 1080p støtte. Når du også ikke trenger smart funksjoner kan du nesten se etter noen brukte TVer som folk kjøpte for feks 2 år siden.

 

Ser en selger Pioneer Kuro Plasmaen sin på finn. 60" til 9 tusen. Kostet over 65 tusen for 7-8 år siden.

 

Har selv 50" versjonen av den og er fortsatt storfornøyd. Skal kjøpe ny 4K UHD tv. Men haster ikke. Lite utvalg enda og min erfaring tilsier at man bør ha minst 65 tommer og helst noe mer for å få utbytte av 4k.

 

Men igjen, du vil kanskje ha TVen noen år? Tenker du litt fremtidsrettet er samsung til 13k bra. Husk at du kan få 20% rabatt hvis du eller noen du kjenner har bursdag og du kjøper den på dagen på Lefdal :)

Lenke til kommentar

Du nevnte jo at du ville ha ue60ks7005.

Nå er jo 65tommeren satt ned til 17 990,-

 

Om du kjenner noen som har Bursdag før året er over får du også 20%,

 

Så blir jo rundt 14 500 kr. Det må da være et godt kjøp. Selv om den har fått blandet drops blant brukerne, så er de fleste jeg har sett fornøyde og store testanmeldere har også gitt god score.

Lenke til kommentar

Ja var nok litt å ta i, men gi bort pris er det hverfall ikke. Den jeg har selger folk for 1000-2000, neste gi bort pris, men den jeg pratet om er den siste modellen som er enda bedre enn den jeg har.

 

Og jeg syns min fortsatt er like bra som en venn av meg som har en LG oled for 35 000 kr. Men viktig å høre med antall timer om man skulle vurdere en brukt tv.

 

Selv venter jeg på at en god oled 65 tommer skal være mulig å få tak i for 25-28 tusen på tilbud.

 

Sparer 4 000 kr i året på tv. Kan enten kjøpe en 65KS7005 hvert 4.år eller en oled til rundt 30 tusen hvert 7. År.

 

Litt usikker på hva jeg skal gå for.

Endret av rohin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...