MrVilla Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Dette var særdeles trist. Egentlig så er jeg usikker på hvorfor han er så sint? Spiller man dårlig så er det vel ikke noe annet å forvente. Jeg har lenge sittet og sett på at Karjakin har spilt helt ypperlig. Kanskje litt passivt men absolutt veldig bra. Magnus har hatt flere meget gode sjanser som før ville ha blitt seier, men som nå kun holder til remis. Uansett så spiller han ikke slik som en verdensmester skal spille og for å være helt ærlig så oppfører han seg ikke som en verdensmester heller. Jeg liker veldig godt Magnus som person og sjakkspiller, men den oppførselen der burde rett og slett ført til utestengelse i 1 år! Man kan ha så mye konkurranseinstinkt man bare vil. Det forsvarer ikke noe slikt! Ble flau over å være norsk da jeg så det. Jeg tror han taper VM nå, og dersom han fortsetter å spille slik som dette så fortjener han å tape. Så får han heller se om han klarer å motivere seg til å komme seg tilbake senere. Dersom han finner tilbake formen så er jeg sikker på at han har gode muligheter til å bli verdensmester igjen. 1 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 ja altså fins mange sterke spiller som har sjans til å vinne vm tittel over Magnus carlsen, men ikke alle har fått sjans til det siden de er bare 1 spiller som kan utfordre han, litt dårlig oppsett syns jeg egentlig. https://www.youtube.com/watch?v=6B0TqVsGY2g Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Dette var puslete plan av Carlsen. Virker som han bare ønsket å overleve i dag. Karjakin er nok kjempefornøyd med dette i alle fall. Bukket Carlsen igjen? Går mot nok en Karjakin seier! Unøyaktighet av Karjakin der, nå har Carlsen snudd det til en veldig remisaktig stilling. Fortsatt litt å spille på for begge sider Carlsen tenker lenge. Begynner å få tidsnød Endret 23. november 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Karjakin er god nå. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg er redd for at løpet er kjørt for Carlsen. Karjakin er rågod på å forsvare seg og med ledelse så har han ikke noe behov for å jage og kan heller sitte og se etter feil i spillet til Carlsen. Carlsen har overhodet ikke vist noe i de foregående 8 partiene som skulle tilsi at han skulle klare å vinne to parti på de tre siste etter i dag for å unngå ekstraomganger. Jeg tror faktisk han skal være heldig om han klarer å få ekstraomganger. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Garantert remi Eller kanskje ikke? ); Endret 23. november 2016 av Bond007 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Rota han bort VM nå? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ja ser skummelt ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Carlsen verkeleg ikkje i form i dette VM. Tap i dag blir blytungt å hente tilbake. Endret 23. november 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Ja, her blir det tap Håper han stiller på pressekonferansen idag og oppfører seg skikkelig. Endret 23. november 2016 av Bond007 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Utrolig spennende!! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Remi var som seier idag da karajkin misset dronning b3 og stor sjanse for seier. Begge med store feilvurderinger idag. Kampen om vmtittelen er helt åpen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hva driver Carlsen med? Hvem er denne etterligningen ved brettet og hvor har han gjort av nr 1 i verden? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg utfordrer deg, si noe positivt for en gang skyld..noe som avviker fra den evinnelige sytingen og klagingen din! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Svært lite positivt å si om Carlsen om dagen. Stuper i rating, spiller elendig. Holdt på å tape i går og står dårligst nå. Med hvit. Etter partiet han holdt på å vinne i har det vært helt natta. Vendepunktet i VM-matchen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 ingen god åpning nei, men han står ikke dårligst her. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Bra at Karajkin tenker, tror det kanskje er Carlsens eneste sjanse å få russeren i tidsnød. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) går sykt sakte nå. Endret 24. november 2016 av Golf'ern Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Stuper han i rating? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Stuper han i rating? Det gjør han. -1.1p per Remis og over 6 med tap. Caruana nærmer seg faretruende, og det uten å gjøre noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå