Kjøleskap Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Fryder meg at Magnus tapte. For ei survefitte. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Begynner bare å bli komisk hvordan han stormer ut hver gang han taper. Har blitt en parodi på seg selv. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Jeg er helt enig, synes han gjør en dårlig figur som taper. Burde være mulig å bite skuffelsen i seg og opptre mere voksent i en alder av 26. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Nei, i dagens sending var de usikre på om det ble nytt hurtig og lynmesterskap neste jul. Tror ikke neste vm i langsjakk er før 2018? stemmer ja, men må jo være noe sjakk turneringer man kan følge før den tid. Det er hurtig og lyn neste år, men ikkje annonsert noko dato. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Da han gjorde det etter tapet i langsjakken, brydde jeg meg ikke så mye om det, alle kan jo få hetta av og til. Reagerte ikke veldig på intervjuet heller, men at han storma fra premieutdelingen var den siste dråpa for meg. Makan til dårlig taper, flaut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hahaha! Det der bryr meg lite, men det sier mye om hvor patetisk fyren egentlig er Lenke til kommentar
toreae Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Bryr meg ikke? Ble noen skadet? Med en slik vinnerskalle... Gjør han bare litt mer normal. Han har gjennomført sluttspill i partier som jeg tror jeg aldri blir å forstå. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Ja, men må da gå an å holde det for seg selv. Er lov til å være forbanna, men når han gjentatte ganger mister hodet fullstendig må han begynne å skjerpe seg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Okey, den der var på kanten. Det det er jo drittunge-takter Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Haha, har dere ikke merket at han alltid har vært sånn. Er vel ikke å legge skjul på at fyren er halvveis autistisk? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 For en tullete kommentar, han er nærmere "drittunge" og "dårlige taper" enn autistisk, typisk kommentar fra noen som er er glad i jante-loven Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 stemmer ja, men må jo være noe sjakk turneringer man kan følge før den tid. Sportskanalen har sendt en rekke turneringer de siste par årene. Tata Steel i januar og Norway Chess på våren blant annet. Usikker på om de fortsatt har rettighetene. VGTV har også pleid å sende visse turneringer. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Artig skrue. Hadde han bare gått, men når han i tillegg kaster på armen som en 10 åring, så blir det veldig artig! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Flaut rett og slett Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Denne haldninga til Carlsen syner kvifor han er best i verda. Hatar å tapa. Hadde han likt det ville han ikkje vore så god. 4 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 For en tullete kommentar, han er nærmere "drittunge" og "dårlige taper" enn autistisk, typisk kommentar fra noen som er er glad i jante-loven Man kan jo fint være fungerende menneske selv om man er autist. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Magnus er etter det eg kjenner ikkje autist sjølv om han har evner som ofte er forbundet med personar i spektrumet. Han er ein særs dårleg tapar, men du er ikkje autist av den grunn. Det er uheldig i mange tilfeller, men skapar samtidig mykje merksemd og skriverier om sjakk i avisene. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Denne haldninga til Carlsen syner kvifor han er best i verda. Hatar å tapa. Hadde han likt det ville han ikkje vore så god. Hvis jeg forstår deg rett så hevder du at slik oppførsel, dvs mangel på folkeskikk må vi bare akseptere for at Carlsen skal kunne prestere? Personlig synes jeg det er en crappy avslutning av mesterskapet når han oppfører seg på denne måten. Hadde han når tapet var et faktum umiddelbart gått bort til Karjakin og gratulert ham med seieren så hadde han vokst mange hakk i mine øyne og mesterskapet hadde vært fantastisk med norske øyne. Nå synes jeg det bare er pinlig. Det synes også flertallet i kommentarfeltene i nettavisene. Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Denne haldninga til Carlsen syner kvifor han er best i verda. Hatar å tapa. Hadde han likt det ville han ikkje vore så god.Hvis jeg forstår deg rett så hevder du at slik oppførsel, dvs mangel på folkeskikk må vi bare akseptere for at Carlsen skal kunne prestere? Personlig synes jeg det er en crappy avslutning av mesterskapet når han oppfører seg på denne måten. Hadde han når tapet var et faktum umiddelbart gått bort til Karjakin og gratulert ham med seieren så hadde han vokst mange hakk i mine øyne og mesterskapet hadde vært fantastisk med norske øyne. Nå synes jeg det bare er pinlig. Det synes også flertallet i kommentarfeltene i nettavisene. Fleirtalet i Noreg tykkjer at alle skal vera snille og greie, men hev aldri konkurrert på høgt nivå og hev ingen vinnarmentalitet. Eg berre forklarer kvifor Carlsen reagerte som han gjorde. Det er litt av dei same trekka som gjer at han er så god. Sikkert mange som meiner han skulle vore ein litt dårlegare spelar men samstundes ein betre tapar. Eg er ikkje blant dei. Endret 1. januar 2017 av Knut Lavngard Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Fin teori helt til man ser på Karjakin. Oppførte seg eksemplarisk. Virker som en hyggelig, rolig og avbalansert fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå