Gå til innhold

Sjakk-VM i New York 2016

Latias

Anbefalte innlegg

Gode nyheter for deg det, Benbjo...

Helt klart. Da har jeg tid til å gjøre alt jeg skal i dag.

I alle fall stor underholdning når Carlsen taper. Funny fyr.

Håper Carlsen og kompisen Nepomnjasjtsji møtes ila dagen. Blir et interessant oppgjør!

Hahaha, Agdestein <3 Norges feteste idrettsutøver. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig?

Synes ikke det. Spesielt ikke 30 sekunder etter et unødvendig tap. Da flyr helt sikkert tankene.

Lenke til kommentar

Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig?

Han spelar i VM og kjemper om både tittel og pengepremie. Å vinne står nok høgare i fokus enn å gje nordmenn underhaldning. Med alt Carlsen har vist i rampelyset burde det heller ikkje koma som noko bombe.

1 poeng opp og framleis sjanse.

Lenke til kommentar

Han spelar i VM og kjemper om både tittel og pengepremie. Å vinne står nok høgare i fokus enn å gje nordmenn underhaldning. Med alt Carlsen har vist i rampelyset burde det heller ikkje koma som noko bombe.

Ingen overraskelse, synes det bare er litt merkelig at han ikke fremstår litt mer proff i intervjuene etter så mange år i gamet. Burde være fullt mulig uten at det går ut over vinnerfokuset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...