Benbjo Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Gode nyheter for deg det, Benbjo... Helt klart. Da har jeg tid til å gjøre alt jeg skal i dag. I alle fall stor underholdning når Carlsen taper. Funny fyr. Håper Carlsen og kompisen Nepomnjasjtsji møtes ila dagen. Blir et interessant oppgjør! Hahaha, Agdestein <3 Norges feteste idrettsutøver. Endret 28. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jeg synes Carlsen håndterer intervjuer på en dårlig måte, får lite fornuftig ut av ham når han skal beskrive partiet og fremstår som en skrue. Agdestein er også en skrue. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Selv om de tar seg tid til intervjuer, tror jeg hode er en annen plass. Svarene blir litt God dag man, økseskaft. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig? Synes ikke det. Spesielt ikke 30 sekunder etter et unødvendig tap. Da flyr helt sikkert tankene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig? Han spelar i VM og kjemper om både tittel og pengepremie. Å vinne står nok høgare i fokus enn å gje nordmenn underhaldning. Med alt Carlsen har vist i rampelyset burde det heller ikkje koma som noko bombe. 1 poeng opp og framleis sjanse. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 han gjør det greit i intervjuer slutt å klag på alt a. 1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig? Han spelar i VM og kjemper om både tittel og pengepremie. Å vinne står nok høgare i fokus enn å gje nordmenn underhaldning. Med alt Carlsen har vist i rampelyset burde det heller ikkje koma som noko bombe. Ingen overraskelse, synes det bare er litt merkelig at han ikke fremstår litt mer proff i intervjuene etter så mange år i gamet. Burde være fullt mulig uten at det går ut over vinnerfokuset Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Kan det bli spenning allikevel da? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Fantastisk underholdning! Kongespill av Magnus! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 4 på 10 poeng. Magnus må vinne og de andre remis. Gull er nok usannsynlig, men kan bli medalje! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Han rota vekk gullet første dagen og med det dårlege trekket i dagens tap. Endret 28. desember 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Bronse er bra før han avslutter året som mester i lynsjakk. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Nydelig åpningsparti av Carlsen!! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Full pott, dette ser meget bra ut!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 henger bra med, synd med tap mot Karjakin. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Magnus i teten igjen, helt fantastisk!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 sykt bra den seiern nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå