blured Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Karjakin brutalt ærlig med oss at hurtig sjakk var han ikke forberedt på. ellers en Vm kamp som jeg husker en stund Ja, husker virkelig ingen ting av den forrige, men den her kommer jeg nok til å huske en god stund. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Agdestein er i ferd med å lage klein-TV på VGTV. Ojoj. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Agdestein er i ferd med å lage klein-TV på VGTV. Ojoj. Det ble faktisk kleinere enn jeg hadde trodd. Ouch! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Vant sjakkamatøren altså? Og det på en griseknusende måte??? Overraskende. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Det blir laaaang middagskvil i dag. Slapp heldigvis overtid, kunden klarte å ordne opp i rotet sitt selv. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Er heldigvis ikkje så lenge og vente til meir sjakk på TV Snakkes i romjula Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Agdestein er i ferd med å lage klein-TV på VGTV. Ojoj.Det ble faktisk kleinere enn jeg hadde trodd. Ouch! Hva skjedde?? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Ja, VM i hurtigsjakk blir altså avhelde i Qatar 25-31. desember, med Magnus Carlsen som forsvarande verdsmeister. NRK skal sende og det vil føregå på dagtid, med sendestart 12:45 kvar dag. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Deilig! Så blir det jul i år også! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Er det noen som har sett på det andre partiet i går. Mener feilen Magnus gjør er løper til g4. Samme løper til f7 hadde ført til matt. Eller tar jeg feil? Minst 10 år siden sist jeg spilte. Partiene kan sees hos nrk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Er det noen som har sett på det andre partiet i går. Mener feilen Magnus gjør er løper til g4. Samme løper til f7 hadde ført til matt. Eller tar jeg feil? Minst 10 år siden sist jeg spilte. Partiene kan sees hos nrk. Han kunne det ja, og dermed satt Karjakin matt etter noen trekk. Men det er vanskelig å skulle se det med det tidspresset de hadde på dette tidspunktet. Magnus var nok ganske sur på seg selv mellom andre og tredje parti at han ikke så den. Endret 1. desember 2016 av archongamer Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Nå er vm i hurtigsjakk igang og enda en gang fantastiske spennende sendinger på Nrk, hurtigsjakk mandag, tirsdag og onsdag og lynsjakk torsdag og fredag. Dette blir tidenes romjul, jeg bare storkoser meg! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Blir ikke klok på Carlsen. Virker for meg som han av en eller annen grunn holder igjen (første partiene). Men når han er "på" derimot... Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Enig, han holder nok litt igjen i starten og tar for lett på motstanderen. Men nå er han definitivt i siget! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Flott start av Magnus! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Mangla litt i dag òg, men han er innanfor rekkevidde til i morgon. Kampene blir tøffare, så han må kanskje prestere betre enn så langt for å kunne ta sigeren. Surt med tapet i dag, men han møtte god motstand. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Enig, verre var det med slurvetapet igår mot en svak motstander. Uansett må han kanskje ha full pott imorgen for å bli verdensmester og det blir nok vanskelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Ai, kjempetabbe av Carlsen! Nå ser det ut som at det blir tap gitt. Og da er han vel sjanseløs på gullet. Endret 28. desember 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Gode nyheter for deg det, Benbjo... 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 tungt tap, ser tøft ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå