AfterGlow Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 VR-brillene får tilleggsutstyr som gjør de brysomme kablene til en saga blott.HTC Vive blir trådløs Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dette har i grunn gått mye fortere enn jeg hadde forventet og samme med de nye håndkontrollene som Valve utvikler. Dette lover jo veldig godt for generasjon 2 av VR briller som HTC har hintet om at de kommer til å vise frem på CES messen 5-8 januar neste år. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Veldig lovende! 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dæven, dette er spennende altså. Nå trenger vi bare briller med høyere oppløsning så er vi der. Om et par år tror jeg VR vil være helt konge. Glad jeg skaffet meg vive nå ja Lenke til kommentar
blind&gal sløvhjerne Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Lurer på hvorfor de ikke gjør dette tilgjengelig for vesten hvor man skulle tro de har solgt flest Vive? Kan være patent krangel som ligger bak eller Vive markedet i Kina er mye større enn i vesten? Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Bra. Men batteritiden var litt skuffende, særlig med tanke på at markedsføring av 1,5 timer i realiteten ofte vil vise seg å være 1 time eller mindre (litt som oppført rekkevidde på elbiler). Og hva vil dette gjøre med latency? Vil det bli påvirket i vesentlig grad? Har forstått at latency er veldig viktig å holde lav på VR briller for å unngå "sjøsyke". Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Irriterer meg veldig at det kun er i Kina og at det kun var få enheter! Dette produkter er jo veldig ettertraktet, og selger helt sikkert i bøtter og spann i Europa! Cant wait for this! Spørsmålet er om den er verd 2000kr? Ja mener jeg vertfall! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Bra. Men batteritiden var litt skuffende, særlig med tanke på at markedsføring av 1,5 timer i realiteten ofte vil vise seg å være 1 time eller mindre (litt som oppført rekkevidde på elbiler). Tror nok batteritiden her er er veldig nærme det de markedsfører fremfor feks en elbil. En elbil kjøres forskjellig. mens disse brillene leverer jo en kontinuerlig strøm av video, som vil si at strømmen de bruker er mer eller mindre lik uansett hva man gjør under bruk. Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Lurer på hvorfor de ikke gjør dette tilgjengelig for vesten hvor man skulle tro de har solgt flest Vive? Kan være patent krangel som ligger bak eller Vive markedet i Kina er mye større enn i vesten? Sikkert noe å gjøre med at det er et ganske stort marked for internett-kafeer her. Dessuten mange eksklusive kjøpesentre og hipster-hutonger som har egne steder som kun driver med vr som underholdning. Muligens større kjøpekraft for slike produkter hos bedrifter i Kina enn andre steder. Neppe noe stort forbrukermarked for vr i Kina til den prisen det ligger på nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Litt skeptisk til at man ikke får noe mer forsinkelse eller dårligere kvalitet. AtW Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Noen som vet hvordan de har taklet båndbredden til overføringen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå