Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Slemmestad - november 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Flott og nesten mektig skue dette! Fin komposisjon! Jeg ser at du har brukt XT-2 og er imponert over alle detaljene. Absolutt et kamerahus jeg kunne tenkt meg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ett meget severdig og fint bilde av landemerkene dette Ragnar. Både eksponering og skarphet sitter som ett skudd. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hei, Ragnar. Gratulerer så mye med Fujifilm X-T2, - DET er et kamera jeg kunne ønske meg, - spesielt med tanke på JPEG-kvalitet, fargebehandling, optikk og størrelse / vekt. Ønskedrømmen blir styrket når jeg ser på bildet ditt, - eksponering, skarphet / kontrast og fargeomfang, - det kan vel ikke bli stort bedre enn dette ! (?). M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Flott komposisjon med fine speilinger i sjøen samt nydelig lys og farger . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Skarpt og med en fin komp dette her. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Lurte først på om det var Vippa i oslo, men det passa liksom ikke helt. Greit utsnitt og komp fra ei vinterstille havn. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Flott og nesten mektig skue dette! Fin komposisjon! Jeg ser at du har brukt XT-2 og er imponert over alle detaljene. Absolutt et kamerahus jeg kunne tenkt meg. Mvh Fredrik Takk for kommentar. XT2 et flott kamera med utvidet og forbedret funksjonalitet, men selve billedkvaliteten er den samme som på XT1. Nå har jeg 2 stk kamerahus og objektiver slik jeg ønsker for en god tid framover. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Ett meget severdig og fint bilde av landemerkene dette Ragnar. Både eksponering og skarphet sitter som ett skudd. Mvh. Rolf Takker Rolf ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Hei, Ragnar. Gratulerer så mye med Fujifilm X-T2, - DET er et kamera jeg kunne ønske meg, - spesielt med tanke på JPEG-kvalitet, fargebehandling, optikk og størrelse / vekt. Ønskedrømmen blir styrket når jeg ser på bildet ditt, - eksponering, skarphet / kontrast og fargeomfang, - det kan vel ikke bli stort bedre enn dette ! (?). M v h Albert. Nå skal en ikke kimse av kamerautstyret ditt, som er helt fremragende. Når det gjelder størrelse og vekt samt funksjonalitet er Fuji's speilløse et meget godt alternativ. Billedkvalitet på høyde med ditt utstyr tror jeg. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Flott komposisjon med fine speilinger i sjøen samt nydelig lys og farger . Mvh Alec Takker Alec ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Lurte først på om det var Vippa i oslo, men det passa liksom ikke helt. Greit utsnitt og komp fra ei vinterstille havn. Roar Kan vel minne litt om det, men her er det nok litt mindre forhold. Takker for kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Skarpt og med en fin komp dette her. Takker så mye Helene ! Skj Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Ingenting som litt industri på en blank og blå morgen! :-) I så fint vær blir til og med en kornsilo pen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. november 2016 Forfatter Del Skrevet 12. november 2016 Ingenting som litt industri på en blank og blå morgen! :-) I så fint vær blir til og med en kornsilo pen. Taker for der Roar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg