Gå til innhold

Slemmestad - november 2016

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ragnar.

Gratulerer så mye med Fujifilm X-T2, - DET er et kamera jeg kunne ønske meg, - spesielt med tanke på JPEG-kvalitet, fargebehandling, optikk og størrelse / vekt.

Ønskedrømmen blir styrket når jeg ser på bildet ditt, - eksponering, skarphet / kontrast og fargeomfang, - det kan vel ikke bli stort bedre enn dette ! (?).

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Flott og nesten mektig skue dette!

Fin komposisjon!

Jeg ser at du har brukt XT-2 og er imponert over alle detaljene. Absolutt et kamerahus jeg kunne tenkt meg.

Mvh Fredrik

Takk for kommentar. XT2 et flott kamera med utvidet og forbedret funksjonalitet, men selve billedkvaliteten er den samme som på XT1. Nå har jeg 2 stk kamerahus og objektiver slik jeg ønsker for en god tid framover.

Skj

Lenke til kommentar

Hei, Ragnar.

Gratulerer så mye med Fujifilm X-T2, - DET er et kamera jeg kunne ønske meg, - spesielt med tanke på JPEG-kvalitet, fargebehandling, optikk og størrelse / vekt.

Ønskedrømmen blir styrket når jeg ser på bildet ditt, - eksponering, skarphet / kontrast og fargeomfang, - det kan vel ikke bli stort bedre enn dette ! (?).

M v h

Albert.

Nå skal en ikke kimse av kamerautstyret ditt, som er helt fremragende. Når det gjelder størrelse og vekt samt funksjonalitet er Fuji's speilløse et meget godt alternativ. Billedkvalitet på høyde med ditt utstyr tror jeg. Takk for din kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...