Techpoint Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Heisann folkens, Har et ventilasjonsanlegg som har streiket litt, virker i alle fall sånn. Hvis dere ser på bildet, så konsentrerer vi oss om den midterste delen, nederst her så står det en mindre motor, med en grønn reim/strikk, denne motoren står bare og durer, regner med det ikke er riktig siden den store trommelen går rundt hvis jeg drar i den grønne reima/strikken. Hvis jeg prøver å snurre motoren rundt for hånd (når sikringen er slått ned) så står den nesten fast, den går rundt med en del motstand og virker som noe tar i, at lagrene er defekte eller lignende. Noen som har vært borti dette? Regner med jeg enkelt kan få tak i en ny motor og montere den, så er problemet løst ? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dette er motot og gir til den roterende varmeveksleren. Det er in girboks inni kassa så den skal ikke gå kjempelett, men om motoren bare durer uten at noe beveger seg er det noe galt med den så du har nok med stor sansynlighet funnet synderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå