Bruker-308643 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) ,. Endret 13. november 2016 av Vettikke Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Om du er dame, spør når som helst om dere skal finne på noe en gang. Om han vil, eller vurderer å pule deg, vil svaret være "ja", og han blir med på omtrent hva som helst. Det betyr ikke at du må la ham pule deg. Men det betyr at det er enkelt for deg å få kontakt med ham. Om han ikke vil pule deg, er svaret sannsynligvis avvisende. Om du er mann, spør om dere skal ta en øl til helga. Hvis det skjer noe spesielt til helga, så spør om han blir med. Om du kjenner noen andre i byen, og dere skal finne på et eller annet, så inviter med denne barndomsvennen. Om du har en eller annen interesse som det er mulig å ha med en kamerat på, så inviter ham med. Eventuelt, bare spør ham hva det går an å gjøre i denne byen du har flyttet til. Han vet at du har nylig flyttet, og at du ikke kjenner byen eller folk der. Det ville forundret meg om han gjorde et stort nummer ut av hvor kleint det er å prate med deg. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg traff en gammel bekjent i byen jeg har flytta til. Nå er ikke jeg typen som liker sånn "sosial politikk" eller vage insinueringer så jeg sa rett ut til ham at jeg ikke kjenner noen her og savner sosialt liv så jeg kunne tenkt meg at vi to tok opp kontakten her ute. Funka fint det helt til han mista jobben og måtte flytte igjen Jeg hater når folk skal være så defensive at man ikke skal kunne si hva man mener. Ting pleier å gå veldig bra når du bare uttrykker deg klart og tydelig. Send ei melding idag. Inviter på noen pils. Passer det ikke så passer det ikke. Da får han iallefall et tydelig signal på at du er keen på et vennskap og hvis han er interessert i det samme så tilbyr han en annen dag om det ikke passer eller tar kontakt senere. Hvis han ikke responderer så vet du jo at han ikke er interessert. Kjedelig, men ikke farlig. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg tviler på at det gjør noen forskjell fra eller til om du venter før du tar kontakt. Send ei melding og si noe sånt "Hei. Artig å se deg her. Vil du møtes og ta en øl, kaffe eller liknende" og ta det derfra. Hvis ikke han har lyst, finnes det flere fisk i havet, som man sier. 1 Lenke til kommentar
tHz Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg traff en gammel bekjent i byen jeg har flytta til. Nå er ikke jeg typen som liker sånn "sosial politikk" eller vage insinueringer så jeg sa rett ut til ham at jeg ikke kjenner noen her og savner sosialt liv så jeg kunne tenkt meg at vi to tok opp kontakten her ute. Funka fint det helt til han mista jobben og måtte flytte igjen Jeg hater når folk skal være så defensive at man ikke skal kunne si hva man mener. Ting pleier å gå veldig bra når du bare uttrykker deg klart og tydelig. Send ei melding idag. Inviter på noen pils. Passer det ikke så passer det ikke. Da får han iallefall et tydelig signal på at du er keen på et vennskap og hvis han er interessert i det samme så tilbyr han en annen dag om det ikke passer eller tar kontakt senere. Hvis han ikke responderer så vet du jo at han ikke er interessert. Kjedelig, men ikke farlig. This. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå