KeyanZa Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Har ikke spilt nr1 på noen av de, men tenkte jeg skulle kjøpe en av disse 2. har bare peng til 1 av de, hvilket anbefaler dere? begge ser bra ut spør du meg..... spill jeg har likt før, Battlefield 4 dark soul 3 the witcher 3 fallout 4 gta 5 the last of us Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Vanskelig å si for noen andre, men for min del ville jeg valgt Dishonored 2 fremfor Watchdogs 2. Watchdogs 1 var for meg en slapp opplevelse, men Dishonored 1 er et av de beste spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dishonored 2 er i følge anmeldelser plaget av endel problemer etter launch, så kan kanskje være greit å vente litt med den. I hvert fall på pc. Lenke til kommentar
Pigfaced Git Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg ville definitivt ventet til det har kommet en del anmeldelser. Dishonored 1 var meget bra, og Watch Dogs 1 en sto skuffelse, men å basere seg på 1-eren av spillene kan være som å spørre hva som vil være best av Matrix Reloaded og Evil Dead 2 utifra forgjengerne. Noen klarer ikke å følge opp, andre forbedrer seg. Når det er sagt, er det en god tommelfingerregel å aldri forhåndsbestille spill fra UbiSoft. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 btw er til ps4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dishonored var veldig bra. Watch Dog var en skuffelse. Jeg ville gått for Dishonored 2. Men hvorfor ikke spille det første spillet først? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Persolig hadde jeg nok valgt Watchdogs 2 over Dishonored 2. Likte Watchdogs bedre enn Dishonored. Endret 12. november 2016 av vidor Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Skal du ha Dishonored 2, bør du absolutt spille gjennom Dishonored (1) først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå