korny Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg har pasert 10GB grensen til telenor men har 700 av 714 i hastighet fortsat. dårlig job av telenor eller er det mulig at de lyver Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hehe, er jo bare morro det vel? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Så digg a Trenger ikke bry deg om det vettu Endret 29. november 2003 av jin_X Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har en kompis som plutselig havna på isdn hastighet hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke prøvd å tøyd den grensa for mye Lenke til kommentar
TAS Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ta ikke det forgitt,plutselig ligger det lapp i kassa.Telenor vet. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Ikke vær så eplekjekk. Det dumper nok en regning ned i posten skal du se. Edit: slått på "målstreken" Endret 29. november 2003 av EskimoBob Lenke til kommentar
korny Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 jeg fikk beskjed at jeg har brukt kvoten. jeg loket den med kryset i jørnet og beholt hstigheten Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tok du og lukket selve forbruksmåleren? Eller bare la den ned på desktopen(linjen)? Nice triks visst dette funker BTW: Når jeg brukte opp grensen min (1GB) syns jeg det gikk MYE treigere en vanlig ISDN hastighet... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg fikk beskjed at jeg har brukt kvoten. jeg loket den med kryset i jørnet og beholt hstigheten Ikke for å drepe gleden din, men ..... Når du våkner i morgen tidlig/formiddag/ettermiddag, så skal du se at hastigheten har falt brutalt. Det er tross alt visse forsinkelser i systemet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 BTW: Når jeg brukte opp grensen min (1GB) syns jeg det gikk MYE treigere en vanlig ISDN hastighet... Du var bare fartsblind. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er jo ikke kvote programmet du har installert som struper linja da... Tror dere Telenor er så teite? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tok du og lukket selve forbruksmåleren? Kan opplyse deg om at forbruksmåleren ikke har noe med dette å gjøre. Kun et redskap for brukeren til å holde følge med sitt eget forbruk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 BTW: Når jeg brukte opp grensen min (1GB) syns jeg det gikk MYE treigere en vanlig ISDN hastighet... Du var bare fartsblind. Hehe Er nok heller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå