knipsolini Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Forren står med ryggen til mål og veiver mot dommer... bra King fokuserer på kampen da. Fin finte og skudd. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) En scoring ut av intet, faen! Det vil selvsagt gi høgmo mer tid og "godkjente" unnskyldninger. Dette gjelder selfølgelig bare viss vi taper - jeg vil ikke tape, men det er liten vits med kun en scoring og sette kampen i et bedre lys enn det den strengt tatt har vært. Endret 11. november 2016 av Everket Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Faen... Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Flott å se at tsjekkia ikke legger seg bak. Livsfarlige hver gang de gidder angripe. Merkelig det der. Som sagt, faen ta den reduseringen, resultatet og sluttminuttene lyver som bare det. Endret 11. november 2016 av Everket Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 King skulle gjerne spart seg for det målet, forventer at Høgmo snakker piss om at det var jevnt. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tror vi taper 2-1. Gikk rett inn den... #HøgmoUt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Vil ikke si at det var en scoring ut av intet da vi presset Tsjekkia nesten hele kampen. Men det er jo fint lite som kommer ut av det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Høgmo tok ut et lag som hadde spilt mye sammen... Ja, og det har gitt bra resultatet eller? Faen for en udugelig trener. Lenke til kommentar
Raude Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Sist jeg så landslagskamp var i kvaliken mot Ungarn og jeg sa etter de to kampene at han var ubrukelig, og måtte sparkes. Så var det noen som ville gi han litt mere tid, vi ser jo nå hvor klokt det var. Han er så dårlig at jeg har ikke ord, de laguttakene mot Ungarn var noe av det verste jeg har sett... Man skal også huske på at sist EM ble utvidet til flere landslag, men selv da kvalifiserte vi oss ikke, det sier litt om ledelsen. Jeg nekter å tro at spillmatterialet er så dårlig og da skyldes de begredne resultatene ene og alene Høgmå. Det er han som velger hvem som skal spille. Jeg kan seriøst ikke tenke meg en trener som holder dårligere nivå enn han. Endret 12. november 2016 av Stoltzekleiven 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå