Din_Laban Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hva er det du ikke synes fungerer optimalt? Spillet loader, men det blir bare tull med skjemoppløsningen osv. Lenke til kommentar
jzky Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hva er det du ikke synes fungerer optimalt? Spillet loader, men det blir bare tull med skjemoppløsningen osv. http://xwis.net/forums/index.php/topic/182348-windows-10-red-alert-2-fix/ mener det var det jeg gjorde for å få det til å virke. redigerte iallefall ini filen. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Fixet det hele, og det virker. Artig, artig! Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Black & White med VR hadde vært tøft. Nettopp et slik spill som VR hadde passet ypperlig til. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hmm Kanskje det er på tide med en ny Power glove? Hvis jeg kunne kontrolleren den "pekeren" med hele armen og bruke knyttneven til å holde "mouse 1" nede og lage boks og feks dobbel quench for dobbel klikk så tror jeg det vil fungere bedre enn prøve å bruke hele hodet til å bevege pekeren eller en mus. De anal glow sticksn jeg ser til VR og WII U er ikke noe jeg vil bruke, huff. Son what are you doing? Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Nårti skal dem vise fram vr i red alert 1 :x Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) Fyren som laget Red Alert 2 VR modden denne artikkelen skriver om er nå i gang med dette!! Hi everybody, I'd like to show my new game concept I've been working on the past few months. Armed Island (working title) is a real time strategy game on imaginary modern warfare.The gameplay is inspired by classics, and features some well known elements like base building, unit training and fast paced battles.Players can choose between traditional desktop (keyboard/mouse control) mode, and VR mode. Up to 4 players can play in multiplayer. (LAN, Steam will be supported)I've put together everything in UE4 with blueprints only, using some assets from various marketplaces. https://forums.unrealengine.com/showthread.php?140206-Armed-Island-VR-RTS Endret 21. mars 2017 av Enceladus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå