Arodem Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Som å leke strategigud med HTC Vive.Se hvordan Red Alert 2 fungerer i VR Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Fahtastisk! Jeg kunne tenke meg en versjon til HoloLens. Lenke til kommentar
drune Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Dette er hva jeg kaller oppusset versjon selv om det er flere detaljer fra de originale spillerene som er borte. Her bør EA kjenne sin besøkelsestid. Hadde kjøpt dette lett. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Noen som vet om det er mulig å spille dette og hvordan man går frem for å få det til på Vive? Er veldig interessert i å forsøke dette! 1 Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 I bet that EA like usually will try to hammer down and threaten to sue him for useing "their" material...... 2 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Antar at det er greiere å se det når man har det i headsettet, men på en stasjonær skjerm var den ristingen helt grusom. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Antar at det er greiere å se det når man har det i headsettet, men på en stasjonær skjerm var den ristingen helt grusom. Risting? Mener du bevegelsen når personen beveger på hodet? Det blir vel ikke noe annerledes enn når du har et brettspill foran deg i virkeligheten på et bord som du går rundt og kan bøye deg ned for å kikke på detaljer. Det fungerer i hvert fall fint i Out of Ammo hvor man bygger basen i gudeperspektiv Som en sidenote så er jeg også fan av førstepersons basebygging i VR. Cosmic Trip er genialt! 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Det er nettopp det jeg mener, siden dette er et opptak av hva som vises i brillene blir det grusomt å se på en stillestående skjerm. Når man ser det i brillene vil det jo være bildet som står stille og rammen som beveger seg, ikke omvendt... Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 I bet that EA like usually will try to hammer down and threaten to sue him for useing "their" material...... Ja? Det er jo de som eier lisensen? Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Dersom RTS og TBS skal fungere i VR må det tenkes helt nytt. Det nytter ikke å gjøre slik som i denne modden og blande et eldgammelt GUI laget for å sitte stille foran en skjerm med en teknologi som er laget for å veive med armene og kanskje også bevege seg fysisk rundt i rommet. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Kunne godt sittet med briller og sett spillet på denne måten, men jeg ville fremdeles foretrukket å spille med tastatur og mus. Flytt, roter og zoom kamera med tastatur (og mus), se seg rundt med briller. Kontroller bygging og enheter med mus. Vi har 3D strategi spill med fri kamerabevegelse i dag som bruker mus, så det burde også være mulig her. Disse kontrollene blir for trege og upresise til dette. 1 Lenke til kommentar
taleg Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Kult, mens syns fortsatt at disse pekepinnene er langt unna optimal kontroll interface eller da input unit som det også kan kalles.. Kan fint se for meg en VR touch løsning som lar deg bruke hendene til å manipulere VR, som ville vært mye mer elegant og potensielt mye mer brukelig til mange mange flere forskjellige ting.. Et slags VR adaptive kontrol interface om man vil.. Og vi har alt teknologien til å lage det. vi har hatt det i flere år uten at noe har skjedd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 RA2 er et av to spill jeg spiller så dette er kult. 1 Lenke til kommentar
kafan Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Red Alert 2 var spillet jeg først ble "avhengig" av. Denne versjonen ser flott ut. Men jeg tror ikke jeg hadde orket spille det lenge på måten det blir spilt på her. Jeg har ikke testet VR, men om spilling skjer på denne måten eller lignende, så ser jeg ikke at det kan bli en umiddelbar kommersiell suksess. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Får dere til å spille RA2 i windows 10? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Det funker fint. Skaffet det gjennom Steam. Har det på original cd/DVD også men der har jeg ikke prøvd å installert. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Har det i Origin, men det fungerer ikke optimalt der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hva er det du ikke synes fungerer optimalt? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Nå fikk jeg lyst til å spille Red Alert igjen. Har jo til og med fortsatt profilbilde fra serien For min del er det beste spill ever, med tanke på spillopplevelse og tid jeg har brukt på en spillserie. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå