Espen Jansen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Vi har tilbragt en spennende og vakker, men også smått frustrerende time med det kommende storspillet.SNIKTITT: The Last Guardian Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Får smøre på med litt ekstra tålmodighet når jeg sitter med spillet i stua, forhåpentligvis om ikke så veldig lenge. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Håper spillet ikkje blir for lett. Vil heller ha noko å bryne hjernen på enn nok eit spill man bare skal "runne" gjennom. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 More lights, more lights!!!!! Ser jo helt forferdelig ut med alt det lyset. Lens-flare wannabe. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 More lights, more lights!!!!! Ser jo helt forferdelig ut med alt det lyset. Lens-flare wannabe. Tror du bør lese deg litt opp om hva lens flare egentlig er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Gleder meg til å endelig få spille dette her Men skal innrømme at den stadige ventingen, uvissheten og utsettelsene har lagt en demper på forventningene for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
BX3.KenshiN Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Gleder meg til å endelig få spille dette her Men skal innrømme at den stadige ventingen, uvissheten og utsettelsene har lagt en demper på forventningene for å være helt ærlig. Sånn sett glad for at jeg først i år fikk høre om spillet Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Det som gjør meg mest redd er hvordan spilldesign har endret seg i løpet av 10 år. Trenger ikke nødvendigvis være negativt men er redd for at spillet vil føltes cluncky. Håper jeg tar feil. Men som man andre er ikke hypen så stor som den var for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå