jannicken Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 – Jeg har forklart for Sørum kommune hva som kommer til å skje, og hvorfor.Ingeniør advarte i to år om rasutsatt område Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hvor mye kompetanse har han når han skriver Competanse i firmanavnet? Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hvor mye kompetanse har han når han skriver Competanse i firmanavnet? Hva har hans kompetanse innen norsk rettskriving å gjøre med noe som helst? Lenke til kommentar
BengtS Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hvor mye kompetanse har han når han skriver Competanse i firmanavnet? Det er vel mer som en kreativ vri, tror jeg... Ellers så er det vel ofte smart å bruke konstruerte ord i navn på firma tror jeg, siden det gir bedre søkbarhet på internett. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Geologer eller geoteknikere? AtW Lenke til kommentar
0SFSVH4Q Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Både en geolog og en geotekniker ville ha skjønt dette. Noe de evneløse politikerne her tydeligvis ikke skjønte Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Noen som er sjokkerte? Ikke det? K c u bai. Lenke til kommentar
Hans J. Berge Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Det burde være obligatorisk at det gjøres grunnundersøkelser før det fylles opp og/eller gjøres terrengarbeider i løsmasser generelt og spesielt for slike arbeider under den "marine grense". Hvor mange lignende ras har det ikke vært både før og etter det berømmelige og lærerrike Bekkelagsraset i 1954? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå