afterall Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Mange av symbolene i åpenbaringsboken er hentet fra det gamle testamente, det samme gjelder tallet 666 1 Kong 10,14 "Det gullet som Salomo fikk inn på ett år, veide 666 talenter." 2 Krøn 9,13 "Det gullet som Salomo fikk inn på ett år, veide 666 talenter." Du sa jo nettopp i en annen tråd at GT er korrupt, og at jødene tok feil. Hvordan velger du evt. hvilken informasjon fra GT som stemmer, og hva som er feil? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Enkelt. Det man vil at skal være sant, er sant. Det man ikke vil at skal være sant er ikke sant. Da blir man meget tilfreds inne i seg selv, fordi man kan dokumentere at alt man sier er sant, og man har klart å luke ut alle usannheter med 100% treffsikkerhet. 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Mange av symbolene i åpenbaringsboken er hentet fra det gamle testamente, det samme gjelder tallet 666 1 Kong 10,14 "Det gullet som Salomo fikk inn på ett år, veide 666 talenter." 2 Krøn 9,13 "Det gullet som Salomo fikk inn på ett år, veide 666 talenter." Du sa jo nettopp i en annen tråd at GT er korrupt, og at jødene tok feil. Hvordan velger du evt. hvilken informasjon fra GT som stemmer, og hva som er feil? korrupt ? hvilken tråd ? Jødene hadde helt klart et feil bilde av Gud. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Du sier at de tar feil om noe, men ikke alt. Det impliserer at du har en slags metode for å skille mellom dette. Består metoden i å plukke fritt det man vil? En slags ideologisk buffét? 1 Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) 666 på hebraisk blir noe som ser ut som ||| og staves "vev vev vev" (bruk google oversetter) MEN: Hvis www var 666 og dyrets merke, kunne ikke jeg sagt dette og få denne trosbekjennelsen til å poppe opp på skjermen din: JESUS ELSKER OSS PÅ TROSS AV VÅRE FEIL OG MANGLER OVENFOR EN ALLMEKTIG GUD, HAN ER VÅR HERRE OG KOM TIL JORDEN SOM ET MENNESKE, GA SITT LIV FOR OSS SÅ DU OG JEG KUNNE FORSONES MED GUD VIA TRO PÅ HAM OG DET HAN GJORDE, OG BLE REIST IGJEN ETTER 3 DAGER FRA DE DØDE, FOR Å VISE OSS ALLE AT DET UMULIGE ER MULIG! Det at det står der når du leser innlegget mitt, slår hull på teorien om at www har noe med dyrets merke å gjøre. Dyrets merke handler om å sverge lojalitet til satan .. antikrist.. Da kan du ikke bekjenne tro på Jesus, som din redningsmann. Som kristen får man ikke gjort det, vi har alt tatt imot Jesus som vår redningsmann. Endret 28. april 2017 av marius77 Lenke til kommentar
ildsint Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 666 på hebraisk blir noe som ser ut som ||| og staves "vev vev vev" (bruk google oversetter) MEN: Hvis www var 666 og dyrets merke, kunne ikke jeg sagt dette og få denne trosbekjennelsen til å poppe opp på skjermen din: JESUS ELSKER OSS PÅ TROSS AV VÅRE FEIL OG MANGLER OVENFOR EN ALLMEKTIG GUD, HAN ER VÅR HERRE OG KOM TIL JORDEN SOM ET MENNESKE, GA SITT LIV FOR OSS SÅ DU OG JEG KUNNE FORSONES MED GUD VIA TRO PÅ HAM OG DET HAN GJORDE, OG BLE REIST IGJEN ETTER 3 DAGER FRA DE DØDE, FOR Å VISE OSS ALLE AT DET UMULIGE ER MULIG! Det at det står der når du leser innlegget mitt, slår hull på teorien om at www har noe med dyrets merke å gjøre. Dyrets merke handler om å sverge lojalitet til satan .. antikrist.. Da kan du ikke bekjenne tro på Jesus, som din redningsmann. Som kristen får man ikke gjort det, vi har alt tatt imot Jesus som vår redningsmann. Men hvis du sier at Jesus er Gud, er du antikrist Alle som fornekter at Jesus er Guds enbårne Sønn. 1.Joh 2:22 : Han er antikrist, han som fornekter Faderen og Sønnen. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Men hvis du sier at Jesus er Gud, er du antikrist Joh 20,28 "Min Herre og min Gud!» sa Tomas. Jesus sier til ham: «Fordi du har sett meg, tror du. Salige er de som ikke ser, og likevel tror" 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Battle of the Bible verses. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå