Thiazi Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Hei. Etter en periode som pasient innlagt på psykiatrisk døgnavdeling, lurer jeg på om jeg kan få noe form for erstatning.Under et møte jeg var med på var det med flere helsepersonel utenifra tilstede, beskyldte psykologen meg for å ha bl.a. tuklet med et teppe ei kvinnelig pasient hadde glemt igjen etter hun ble overflyttet til anen anvdeling. Også sa han at jeg hadde smittet de andre pasientene da jeg fikk influensa. Etter dette møtet ringte han ambulanse og fikk meg tvangsinnlagt på lier. Endret 11. november 2016 av Wolfchant Lenke til kommentar
HeroZero Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Det du skriver virker så far-fetched at jeg lurer på om du kan ha psykose eller noe sånt 4 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ingenting av det du beskriver fremstår som om det har noen årsakssammenheng med et økonomisk tap som kan lede til erstatning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå