Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Nabolaget... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hei, Alec. Enten man eier eller leier, - på denne tiden av året gjør det godt å få noen dagers varme under sydligere strøk. Bildeserien gir et godt inntrykk av hvordan du / dere bor, og det som "slår" meg, er hvor rent og ryddig det er i gatene, - ikke tyggegummiflekker, sigarettstumper, fatfoodbegre og annet avfall som forsøpler våre hjemlige gater ... . M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Så fint at vi fikk være med deg på tur! Fine og ryddige bilder. Ikke mye folk å se? Fredelig tid? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Flotte og fristende feriebilder Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Et sted man ofte hører om, men som jeg aldri har sett så greit å få dokumetert det uten at det frister meg noe større å dra dit. Fotomessig velger jeg meg den første og siste. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ser ut som det har vært et trivelig opphold. Fin serie igjen fra deg, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Meget bra bilde.? med fin himmel og fine farger, man får lyst å reise til min land. Har båten strande feil? He,he ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Fin dokumentarserie over omgivelser du er omgitt er for tiden. Av enkeltbilder, tror det blir V1. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Albert , Helene , Torhild , Roar K , Fredrik N , jimmyag og Ragnar !!!!!!! Det er en fredelig spansk småby med ca 60000i innbyggere . Spesielt fredelig på den tiden vii reiser ned på i tidsrommet mellom september - oktober . Trives godt her nede , i år var det niende gangen vi var her . Ingen charterturisme her er vel en av hovedgrunnene til at vi stadig vender tilbake hit . @ jimmyag båten i fontenen i rundkjøringen er vel for å vise frem fiskeryrket i byen , før stod det en oksestatue i bronse der ,men tyrefekting er ikke så populært lengre . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg