Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 er det strømuttak i alle vognene nå, eller kun på "komfort"? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Kommer helt an på typen tog. Intercity express togene som går fra Telemark, gjennom Vestfold, Buskerud, Akershus, Oslo og videre har veldig ofte kontakter mellom setene. Pendlertogene er det verre med. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Regiontoget som jeg tar (Hamar-Drammen // Eidsvoll-Sandefjord) har. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Som sagt, det kommer an på. De nye, fine pendlertogene med grå seter har strømuttak, men de grå togene med grønne seter mangler. Jeg tror alle togsett med komfortavdeling har økonomiplasser med strømuttak, men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 det ble standard. Satser på at det er strømuttak Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hvilken strekning er det snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå