Roar F. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 TV-titting Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Bildet i kombinasjon med tittelen gjorde at jeg ble sittende en god stund og fabulere. Det kan vel tolkes på forskjellige måter antakelig. Jeg likte bildet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Selv om det er delvis figurativt også velger jeg å se det abstrakt. Jeg ville halvert avstanden mellom den høye lampa til høyre og øvre bildekant. Forsøk også en vannrett vending så nevnte lampe havner til venstre for å se hvordan det funker også. Ofte hender det at en speilvending gir bedre komp. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Takk for positive kommentarer. Jeg prøvde å beskjære litt i toppen, og det viste seg å være en god ide. Horisontal vending har jeg ikke funnet enda i LR. :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Takk for positive kommentarer. Jeg prøvde å beskjære litt i toppen, og det viste seg å være en god ide. Horisontal vending har jeg ikke funnet enda i LR. :-) Du klarer det nok med litt trening! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Innen jeg så tittelen på bildet trodde jeg det var et "hjemfrafest" bilde. Artig bilde. Tror nok det hadde vunnet på en flip horisontal dette. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg