h-a Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Circular walk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Kulturlandskap, sol og skygge. Synes alle bildene er flotte, og vil ikke velge meg en favoritt. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Er det Wales som ser slik ut? Flott kulturlandskap Jeg er glad i kyr og trær så kombien i V3 er perfekt for meg Ellers er det fine bilder alle tre, ikke noe å pirke på. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hei, Helge. Wales er kjent for sine flotte, grønne landskap, som strekker seg uendelig mot horisonten, og dette kommer godt fram i bilde 1. En flott bildeserie, som får fram lysten til å se Wales med egne øyne. M v h Albert. . Lenke til kommentar
h-a Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Man tenker egentlig ikke over forskjellen/e) på Wales og England, og hvis en brite skulle forville seg til Tromsø for å se på nordlyset vil vedkommende kanskje si at han/hun er fra UK. Så de trenger i hvert fall ikke ta turen til Norge for å se på naturen, for det har de sannelig nok av. Og forrevne kystlandskaper har de også nok av. Håper å se litt mer av det. Men etter en hviledag i Snowdonia håper jeg å få enda et par turer her. Leiebil får man helt ned i hundre kroner dagen, Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Som favoritt velger jeg meg V3 da jeg har sansen for det treet med krøttera under. jeg har et par forslag som går i samme gate. Først V1 der du kan kutte drøyt 3 cm oppe for da senker du blikket noe samtidig som det øverste skypartiet linje da går rent ut på øvre ramme slik at du får diagonal mellom kortside og langside hvilket ofte gir beste spenning. I V3 ikke nødvendig å senke blikket, men jeg ville likevel kutta 1 cm eller så oppe og fått samme virkning som nevnt for V1 Scroll opp, dekk til og ta en titt om det er noe du kan like? Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Nydelig bildeserie, skarp og fine farger. :-) Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Flotte grønne enger fra Wales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg