Gå til innhold

NextGentel kundeklager


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg ble nødt til å bytte internett- og telefoni-leverandør da jeg nylig flyttet fordi min tidligere leverandør ikke leverte til den nye adressen. Valget falt på NextGentel kun fordi tidligere eier også hadde denne leverandøren.

 

Jeg har nå hatt denne leverandøren i noen måneder, og uten overdrivelser kan jeg si at jeg har måttet kontakte dem i alle fall hver annen dag - noen ganger oftere - for å melde fra om problemer - svært tregt og til tider ikke-eksisterende nett til tross for at jeg har den beste hastigheten, telefonsignalene slutter å komme og TV-pakken faller ut hele tiden slik at jeg ikke får sett kanalene jeg betaler 600 for i måneden.

 

Attpåtil kommer at de har bindingstid på ett år slik at jeg ikke får byttet til en annen leverandør uten å uansett betale et års forbruk til NextGentel. Det er lureri, rett og slett!

 

I tillegg kommer at kunde"service" er svært lite behjelpelige, som regel ber de meg vente til i morgen, "så skal nok problemene løse seg". Men det gjør de jo ikke. Resultatet blir at jeg blir sittende i telefonsamtaler med den både jobb og hjemme, og dette tar tid og skaper stor irritasjon, I tillegg har de klusset opp i nærmest alle min giroer og tatt betalt for ekstrautstyr og fakturagebyrer som de ikke skulle ta betalt for, og som jeg har måttet ringe mange ganger for å få fjernet og så for å forsikre meg om at de er fjernet osv.

 

Deres kundebehandlere gir også mye feilinformasjon, manglende informasjon og motstridende informasjon, Det har ført til at jeg både for internett og telefoni og for TV-pakken har endt opp med å betale mye mer enn jeg trodde, fordi de har skjulte gebyrer som de ikke opplyser om først.

 

Når jeg klager, så sier de bare at de har folk under opplæring, og da kan det bli gitt noe feilinformasjon. Men nå har de altså hatt nye folk i flere måneder? Skal jeg virkelig tro på dette?!?

 

Nok av klagingen; jeg ønsker nå å høre om flere har slike erfaringer med NextGentel. Jeg har laget en Facebook-side som heter "NextGentel Kundeklager". Håper de som har dårlig erfaring med leverandøren kan støtte siden og dele sine erfaringer med oss. Håpet er at vi sammen skal kunne gå til forbrukerrådet med en god sak, og forhåpentligvis få avsluttet våre abonnementer som er tvunget på oss i minst ett år, og at vi heller kan bytte til en seriøs leverandør.

 

Ser frem til å høre fra dere!
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...