OHJohansen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Stemmer ryktene blir dette en skikkelig kraftkar.RYKTE: OnePlus slipper trolig ny mobil til uken Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) "Skikkelig kraftkar". Ja. med Snapdragon 821, som i realiteten er intet annet enn en overklokket Snapdragon 820; altså toppen 10% bedre ytelse. Så lite er forskjellene at Googles Pixel, som kom med en underklokket SD821, ga dårligere ytelse enn OP3. Det eneste virkelig interessante med SD821 er klokkehastigheten på de "svake" kjernene og Daydream-støtten. Om de opprinnelige ryktene stemmer blir dette en liten oppgradering av OP3, i form av 1440p-oppløsning, Daydream-støtte, mer lagring og (forhåpentligvis) bedre kamera. En slags revisjon, med andre ord. Batteriryktene kan bare stemme hvis de gjør telefonen tykkere. Minne, derimot, høres underlig ut. OOS har allerede på plass en temmelig regulert minnehåndteringsystem, som holder minnebruken under 4GB -- ikke at man uansett ville ha klart å øke det så mye mer om man hadde frie tøyler. Ytterligere RAM-oppgradering vil i så fall være intet annet enn overflødig. Men for all del: heller mer enn mindre. En ting jeg ikke liker med OP3T er at det bringer usikkerhet for fremtidige oppdateringer for de med OP3, og jeg håper virkelig at de får lansert Nougat for begge modellene samtidig. Er strålende fornøyd med OP3 og er fortsatt håndfast på at det ikke eksisterer en bedre smarttelefon der ute -- ikke i nærheten engang. Blir spennende å se hvilke nyheter T-utgaven bringer på bordet, og om det virkelig er verdt å oppgradere eller ikke. For ferske kunder er det dog et fantastisk kjøp. Endret 10. november 2016 av La Menthe 3 Lenke til kommentar
Bobthebest Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Irriterende å nettopp ha kjøpt OP3 når jeg hører om denne Lenke til kommentar
Piggen555 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 1+3+ blir vel det da, eller OP3T som noen synes å tro. Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Bestilte meg OP3 for noen dager siden, men bestemte meg for å avbestille og vente på denne lekkerbisken. Noen som ca vet hvor lang tid det tar før den blir lansert til den er klar for å sendes (i Sverige)? Sånn ifh til tidligere OP releases.. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Irriterende å nettopp ha kjøpt OP3 når jeg hører om denne Kan kjøpe den jeg! Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Tull. Egenskaper er ikke viktig. Det er bare Apple som klarer å få de store massene til å tro at de MÅ ha deres mobil. Ingen orker å kjøpe OnePlus. Folket vil ha iPhone. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Har hørt at høy mengde RAM selger bra i Kina. Mange telefoner der med høye mengder RAM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 personlig misliker jeg veldig invitasjon-metode ved kjøpet. Lenke til kommentar
Kristoffere Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Hva skjer med at dere ikke har skrevet et eneste ord om Huawei Mate 9? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Men vil OnePlus selge denne til Norge? Fortsatt ingen kjærlighet til Norge i nettbutikken deres.. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 personlig misliker jeg veldig invitasjon-metode ved kjøpet. Hva er det du snakker om? Det har aldri vært invitasjon på OP3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg