Cthulhu Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Roccat har avduket Soura FX.Stilrent tastatur for deg som liker regnbuer Lenke til kommentar
stavros Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Litt dyrt kanskje ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Kvalitet koster. «Don't wish things were cheaper, wish you had more money.» Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Elsker layouten på tastene med liten shift på venstre siden samt stor enter tast. Likt som mitt Q-Pad MK50. Men ingen håndledd støtte? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Kvalitet koster. «Don't wish things were cheaper, wish you had more money.» Jeg ser tastaturprisene har økt ganske drøyt generelt Endret 11. november 2016 av stavros Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Godt mulig fordi det er et nisjemarked. De fleste i dag bruker bærbar maskin eller nettbrett og kjøper ikke tastatur av denne sorten. I tillegg kommer valutakurser. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Kvalitet my ass. Roccat er stort sett bare premium bling for konfirmasjonsgutta. Jeg har ingen erfaring med dette produktet, men med mindre Roccat har tatt en helomvendig på sin business-modell, og knock-off Cherry-switcher fortjener kvalitetsstempel, så ville jeg ikke brukt pengene på dette tastaturet. Til den prisen så kan du heller bestille deg et Ducky, HHKB eller Filco. Endret 11. november 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Alt for dyrt og ingen knapper for mail, lyd, kalkulator osv, jeg holder meg til Logitech keyboardet til 500 kr hatt det i 2 år nå og er helt perfekt ennå. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 knapper for mail, lyd, kalkulator Lyd forstår jeg, men kalkulator og mail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå