kikki Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg er en jente på 30 åR.. har blitt utsatt for stygg mobbing på barneskolen og ungdomsskolen og blei alltid kaldt for hore og andre skjellsord av noen jenter på skolen. Har også blitt dratt av buksa på i gymtimen der hele klassen sto og kikket på inkludert læreren og dem så tissen min. etter denne episoden tok vi avgjørelsen og bytte skole etter 3 år med grov mobbing og litt vold inkludert.. lurer på om dette er en erstatnings sak siden jeg fortsatt sliter med traumer fra mobbingen. Har vanskeligheter å stole på folk. sliter også endel med søvn etter dette og det blir vanskeligheter i hverdagen. Hilsen frustrert jente. Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Å klippe av håret på en person mot dennes vilje kan i prinsippet straffes som legemsfornærmelse. Det samme gjelder det å rive klær av en person uten dennes vilje. Den nye straffeloven har ikke noe begrep vedr legemsfornærmelse. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Moderatormelding Tråden er splittet ut fra Straff for å dra ned buksene på folk. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå