Jarmo Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Attraktiv kunde Jaok. Jeg var en uke for sein ute for å få 2,35% på 5 år. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 3 årig binding var svært billig lenge og flere banker hadde lik den flytende. Selv bandt eg i 10 år til 2.85, og er trygg på tanken at det var rett i disse tider Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 3 årig binding var svært billig lenge og flere banker hadde lik den flytende. Selv bandt eg i 10 år til 2.85, og er trygg på tanken at det var rett i disse tider Du må ha nære relasjoner til din bank, det der er jo et hinsides bra tilbud Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Føler meg trygg på at renten ikke skal særlig opp på mange år. Vesentlig heving av renta vil kjøre økonomien i dass her til lands, vi er avhengig av rentedopet for å holde dette kjøret gående. Norge blir det nye Japan, nullrente og nullvekst i 20 år. Skjønt, det beste hadde jo vært stagflasjon.... En interessant situasjon Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 3 årig binding var svært billig lenge og flere banker hadde lik den flytende. Selv bandt eg i 10 år til 2.85, og er trygg på tanken at det var rett i disse tider Du må ha nære relasjoner til din bank, det der er jo et hinsides bra tilbud Nope. aldri vært kunde i banken. Var storebrand som hadde dette tilbudet, de har no gått noe opp dessverre. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Føler meg trygg på at renten ikke skal særlig opp på mange år. Vesentlig heving av renta vil kjøre økonomien i dass her til lands, vi er avhengig av rentedopet for å holde dette kjøret gående. Norge blir det nye Japan, nullrente og nullvekst i 20 år. Skjønt, det beste hadde jo vært stagflasjon.... En interessant situasjon Spådommen til Norges Bank viser en svak oppgang i slutten av 2019. Ikke usannsynlig at renten går ned en ekstra gang før det. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg fikset 65% av lånet på 3% over 20 år, avdragsfritt. Har troen på at lånet vil tilsvare en meget liten andel av boligens verdi om 20 år. - Storebrand Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Jeg fikset 65% av lånet på 3% over 20 år, avdragsfritt. Har troen på at lånet vil tilsvare en meget liten andel av boligens verdi om 20 år. - Storebrand Kult. Hadde gjort det selv om det bare var mitt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå