akelbo Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Ubisofts nest siste gratisspill for året er klart for nedlasting.Far Cry 3: Blood Dragon er gratis på PC denne måneden Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg må innrømme jeg fant blood dragon så dølt at jeg ikke gadd mer etter gankse kort tids spilling, til tross for kult premiss og ganske gode anmeldelser. AtW Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Selv var jeg veldig skeptisk og var i veldig tvil om jeg ville like dette, men etter å ha gitt det litt sjanse viste det seg å være et fantastisk spill. Helt syk og bisarr stemning og artig vri på FarCry gameplayet. Løp og kjøp, eller det vil si "løp og last ned gratis" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Beste spillet fra UBI soft på ca. 2424 år. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Kjøpte dette da det kom. Angrer absolutt ikke, syns det er kanontøft. Hadde lett kjøpt en oppfølger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå