Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Gatemiljø... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Kunne ikke gjort det bedre selv med fullformat og fastpptikk som jeg bruker når jeg er hjemme i Kristiansund. V1 ser best ut.? Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hei Alec! Det ser ut som en fredelig og vakker by dette. i V1 har du fått disse litt underlige stripene i himmelen,de du nevnte i en annen sammenheng her en dag. V3 har en liten flekk på himmelen som burde vært klonet bort.Fine utsnitt på alle og lite å sette fingeren på ellers. Velger meg V1...til tross for stripene. (Har du gjort noe spesielt med redigeringen akkurat på det bildet?) Tror kanskje det er noe som skjer når en skrur litt mye på knappene? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Fin serie fra et miljø som er så typisk for middelhavsland. (Velger meg V1). Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 1,2 og 3 er flotte alle sammen. Ingen grunn til å klone vekk ledningene. :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hei, Alec. Middelalderbyene i det sørlige Europa er som regel svært koselige, og jeg synes du i denne bildeserien på en utmerket måte har fanget den fine, sjarmerende stemningen som gjerne råder i slike byer. Skulle jeg valgt ut ett av bildene i denne serien, ville det nok blitt bilde 3, men alle sammen er virkelig fine ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Kjempe bra Alec, her kjene meg igjen. Jeg har vært i Malaga mange gangen. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Rykker i reisefoten når jeg ser bildene dine her, Alec. Veldig typisk Andalucia, min favoritt av spanske regioner, og hovedleverandør for det Spania er verdenskjent for; den rike kulturen.. V1 foran de andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Gunnar , Helene , Fredrik N , Roar , Albert , jimmyag og Trond Olav !!!!!!! @ Gunnar- det er både fullformat og fastoptikk , se exif data . @ Helene - Ser stripene så vidt men der de blir mest synlige er bilder mot solen . Har ikke helt funnet ut av det ennå . Fant også flekken du necnte i v3 men først når jeg forstørret det . @ jimmyag - dette er gamlebyen i Estepona - ikke Malaga . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Rigtig ferie stemning..man kommer helt i sommerferie minder :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Rigtig ferie stemning..man kommer helt i sommerferie minder :-) Hei sussss ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Å se på slike bilder fra ferien er en måte å holde varmen på . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg