Gå til innhold

Gatemiljø...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Alec! :)

Det ser ut som en fredelig og vakker by dette.

i V1 har du fått disse litt underlige stripene i himmelen,de du nevnte i en annen sammenheng her en dag. V3 har en liten flekk på himmelen som burde vært klonet bort.Fine utsnitt på alle og lite å sette fingeren på ellers. Velger meg V1...til tross for stripene. (Har du gjort noe spesielt med redigeringen akkurat på det bildet?) Tror kanskje det er noe som skjer når en skrur litt mye på knappene?

Lenke til kommentar

Hei, Alec.

Middelalderbyene i det sørlige Europa er som regel svært koselige, og jeg synes du i denne bildeserien på en utmerket måte har fanget den fine, sjarmerende stemningen som gjerne råder i slike byer.

Skulle jeg valgt ut ett av bildene i denne serien, ville det nok blitt bilde 3, men alle sammen er virkelig fine !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Gunnar , Helene , Fredrik N , Roar , Albert , jimmyag og Trond Olav !!!!!!!

@ Gunnar- det er både fullformat og fastoptikk , se exif data .

@ Helene - Ser stripene så vidt men der de blir mest synlige er bilder mot solen . Har ikke helt funnet ut av det ennå . Fant også flekken du necnte i v3 men først når jeg forstørret det .

@ jimmyag - dette er gamlebyen i Estepona - ikke Malaga .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Rigtig ferie stemning..man kommer helt i sommerferie minder :-)

Hei sussss !

Takker for hyggelig og positiv kommentar !

Å se på slike bilder fra ferien er en måte å holde varmen på .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...