Gå til innhold

Idyll ved Lillevannet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Helene.

Lillevannet (hvor ligger det ?) ser ut til å være en idyllisk plass, og er antagelig et populært sted for turgåere med eller uten bikkje.

Bortsett fra en litt utbrent himmel i bilde 1, er det ikke mye å "sette fingeren på".

M v h

Albert.

Lillevannet ligger i Spjelkavika. Indre del av Ålesund kommune. Det er enorm trafikk av turgåere rundt dette vannet og der er et yrende fugleliv, så der hadde du nok likt deg! Her er fin sti rundt hele vannet og lagt til rette for rullestolbrukere også. :)

Lenke til kommentar

Bra du bringer inn litt idyll. Jeg er en fredens mann, men ikke redd for å ta en kamp hvis det trengs. Fine bilder, jeg er ikke i stand til å pirke på detaljer med mitt ringe utstyr. Jeg har nok vært i strøket sånn ca. Tusen ganger. Ha en fin dag, jeg velger v2 med de 2. Mvh Gunnar

Hei Gunnar! :)

Jeg er også fredelig av meg. Takk for fin tilbakemelding. :D

Lenke til kommentar

Nej et smukt billede...får bare helt lyst til at sidde der lige nu..selvom det nok er lidt små koldt..skal nydes i fuld størrelse..fine farver og dejligt sted Hilsen Suss

Ja, det er litt kaldt nå, et par minusgrader kanskje, men veldig fint vær likevel. :) En får kle seg godt!

Takk for fine ord Suss!

Lenke til kommentar

Slett ikke borte V2 her heller, men V1 blir nok favoritten med bordt og Lillevannet innrammet av trær.

Gidder ikke ramse opp alt det tekniske som stemmer.

Roar

Takk skal du ha Roar! Hyggelig at du likte det. :)

Rundt dette vannet kunne du ruset rundt i din rullestol også,fin veg rundt hele vegen. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...