Fotoskrulla Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Idyll ved Lillevannet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Her var mye å hvile øynene på. Savner kanskje en stokkand, men det er kanskje ikke sesongen for det. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Her var mye å hvile øynene på. Savner kanskje en stokkand, men det er kanskje ikke sesongen for det. Hei Helge! La ved et bilde til deg...der er ender i alle fall Det er tatt samme dag som det andre bildet. Endene lå med hodet bakpå og tok seg en lur.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, Helene. Lillevannet (hvor ligger det ?) ser ut til å være en idyllisk plass, og er antagelig et populært sted for turgåere med eller uten bikkje. Bortsett fra en litt utbrent himmel i bilde 1, er det ikke mye å "sette fingeren på". M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Hei, Helene. Lillevannet (hvor ligger det ?) ser ut til å være en idyllisk plass, og er antagelig et populært sted for turgåere med eller uten bikkje. Bortsett fra en litt utbrent himmel i bilde 1, er det ikke mye å "sette fingeren på". M v h Albert. Lillevannet ligger i Spjelkavika. Indre del av Ålesund kommune. Det er enorm trafikk av turgåere rundt dette vannet og der er et yrende fugleliv, så der hadde du nok likt deg! Her er fin sti rundt hele vannet og lagt til rette for rullestolbrukere også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Stemningsfulle bilder begge to , fint komponert og med fine høstfarger . Fint sted dette ! mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Stemningsfulle bilder begge to , fint komponert og med fine høstfarger . Fint sted dette ! mvh Alec God morgen Alec! Ja dette er et fint sted som i grunnen ligger midt i et boligområde, så det er veldig populært. Noen ganger om vinteren er det skøyteis her også. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Bra du bringer inn litt idyll. Jeg er en fredens mann, men ikke redd ? for å ta en kamp hvis det trengs. Fine bilder, jeg er ikke i stand til å pirke på detaljer med mitt ringe utstyr. Jeg har nok vært i strøket sånn ca. Tusen ganger. Ha en fin dag, jeg velger v2 med de 2. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Nej et smukt billede...får bare helt lyst til at sidde der lige nu..selvom det nok er lidt små koldt..skal nydes i fuld størrelse..fine farver og dejligt sted Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Et vakkert, stemningsfullt og en smule romantisk bilde! Liker etterbehandlingen her også! Mvh FredriK 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Otrolig kjempebra bilder Helena, fager komposisjon og skarphet " perfekt " ??? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Bra du bringer inn litt idyll. Jeg er en fredens mann, men ikke redd for å ta en kamp hvis det trengs. Fine bilder, jeg er ikke i stand til å pirke på detaljer med mitt ringe utstyr. Jeg har nok vært i strøket sånn ca. Tusen ganger. Ha en fin dag, jeg velger v2 med de 2. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg er også fredelig av meg. Takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Nej et smukt billede...får bare helt lyst til at sidde der lige nu..selvom det nok er lidt små koldt..skal nydes i fuld størrelse..fine farver og dejligt sted Hilsen Suss Ja, det er litt kaldt nå, et par minusgrader kanskje, men veldig fint vær likevel. En får kle seg godt! Takk for fine ord Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Et vakkert, stemningsfullt og en smule romantisk bilde! Liker etterbehandlingen her også! Mvh FredriK Takk takk Fredrik! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Otrolig kjempebra bilder Helena, fager komposisjon og skarphet " perfekt " Tusen takk for så fin tilbakemelding Jimmy! Jeg setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Slett ikke borte V2 her heller, men V1 blir nok favoritten med bordt og Lillevannet innrammet av trær. Gidder ikke ramse opp alt det tekniske som stemmer. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Slett ikke borte V2 her heller, men V1 blir nok favoritten med bordt og Lillevannet innrammet av trær. Gidder ikke ramse opp alt det tekniske som stemmer. Roar Takk skal du ha Roar! Hyggelig at du likte det. Rundt dette vannet kunne du ruset rundt i din rullestol også,fin veg rundt hele vegen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Kunne gjerne vært lagt ut hver for seg. Må være deilig å sitte her og nyte utsikten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg