Gå til innhold

Skrekk og gru, jeg har fått jobben og gruer meg..

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en jobb som jeg virkelig har ønsket meg. Jeg har min første dag neste uke og gruer meg ordentlig mye. Grunnen er at dette er en jobb innenfor ett område som jeg ikke har noen kunnskap eller erfaring i fra... Jeg syns bla at det er litt difust hva som egentlig er mine arbeidsoppgaver.

Fra før av er jeg vant med å jobbe på klesbutikk. Der blir jeg fortalt hva jeg skal gjøre, når jeg skal gjøre. Men i denne jobben er det stor fleksibilitet, fordi dette er en slags leder stilling. Jeg vet hva målet med stillingen min er, men jeg er usikker på hvordan dette målet skal nås...

Hva skjer egentlig den første dagen i en slik stilling? Hva forventes av meg? bør jeg trekke meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs kva jobb det er snakk om, men alle skal ha opplæring når dei startar i ny jobb.

Dersom du har ein jobb der du har heilt frie tøylar og kun blir målt på sluttresultatet så må du berre prøve deg fram. Ofte vil du kunne hente mykje inspirasjon frå det dei som har hatt jobben før gjorde.

Men dei fleste jobbar vil bestå av forholdsvis greit definerte oppgaver, og etter litt opplæring burde det være ganske greit å finne ut kva du skal gjere.

Det er i alle fall ingen grunn til å trekke deg før du har møtt opp på jobb fyrste dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...