Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Kjøttmeis, - den flotteste hagefuglen ... ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Skarp kjøttmeis. Det er flotte fugler. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei Albert Flott bilde av kjøttmeis, great tit Nice peace of work M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Skarp kjøttmeis. Det er flotte fugler. Hei, Helge, og mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, kjøttmeisene er trivelige, energiske fugler å ha på fórplassen. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Hei Albert Flott bilde av kjøttmeis, great tit Nice peace of work M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei Albert Flott bilde av kjøttmeis, great tit Nice peace of work M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Enig , jeg synes den er den flotteste hagefuglen , især slik du har portrettert den . Fint eksemplar av arten , flott komponert , skarp og med flott og rolig bokeh . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Veldig flott igjen fra deg dette. Skarpt med rolig bakgrunn! Her er kjøttmeisen helt klart i overtall på foringsplassen. Spettmeisen og blåmeisen er sjeldnere å se. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Enig , jeg synes den er den flotteste hagefuglen , især slik du har portrettert den . Fint eksemplar av arten , flott komponert , skarp og med flott og rolig bokeh . Mvh Alec Hei, Alec, og takk for hyggelig kommentar ! Kjøttmeisene har en nesten alltid "prikkfri" fjærdrakt, og denne fuglearten kan synes å være noe mer "pertentlig" enn de fleste andre artene på fórplassen. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Veldig flott igjen fra deg dette. Skarpt med rolig bakgrunn! Her er kjøttmeisen helt klart i overtall på foringsplassen. Spettmeisen og blåmeisen er sjeldnere å se. Mvh Fredrik Hei, Fredrik N, og hjertelig takk for hyggelig kommentar ! I år har kjøttmeisene utvilsomt vært i flertall på fórplassen, og slikt varierer fra år til år. I 2013 var pilfinkene de tallmessig dominerende hos oss, og i fjor var det "blåmeisår". M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Skarp og velkomponert bilde, du er flink Albert ?? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 10. november 2016 Forfatter Del Skrevet 10. november 2016 Skarp og velkomponert bilde, du er flink Albert ?? Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg skulle gjort noe med fórplassen for å skape en penere ramme, - litt mose og noen greiner, - skal vell forsøke til våren en gang. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ja, hagefugl hos deg, men balkongfugl hos meg. Jeg har en gjeng som nok blir her gjennom vinteren sammen med bl.a. slektningene blåmeis og en gjeng gråspurv. Skulle jeg pirke litt så ville jeg fjernet fragmentet i venstre bildekant som stikker ned fra greina. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Så flotte fuglebilder du tar ! Dette intet unnak. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Rettelse, skal være: Dette intet unntak. Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Rettelse, skal være: Dette intet unntak. Skj Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg trives godt / best med fuglefotografering, men ser behov behov behov for å ruste opp fórplassen for å skape et litt triveligere miljø ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg