Roid Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, er det noen som har noe info om denne skjermen? tester eller lignende. Er den helt "sinnssyk" mye bedre en de andre skjermene i samme segmentet? DyAc, er det noen som har kjennskap til dette? Er det virkelig så bra som det reklameres for? virker som en spennende skjerm ihvertfall Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Hei, er det noen som har noe info om denne skjermen? tester eller lignende. Er den helt "sinnssyk" mye bedre en de andre skjermene i samme segmentet? DyAc, er det noen som har kjennskap til dette? Er det virkelig så bra som det reklameres for? virker som en spennende skjerm ihvertfall Kjøp og test den https://www.komplett.no/product/896901/datautstyr/skjermer/skjermer/benq-zowie-27-led-xl2735 30 dagers retur Ser ikkje ut som om den har g-sync, så jeg hadde hoppet bukk over denne. For raske fps spill, så er nok skjermen helt konge. OM man får nok fps i 1440p Endret 9. november 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Roid Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Hei, er det noen som har noe info om denne skjermen? tester eller lignende. Er den helt "sinnssyk" mye bedre en de andre skjermene i samme segmentet? DyAc, er det noen som har kjennskap til dette? Er det virkelig så bra som det reklameres for? virker som en spennende skjerm ihvertfall Kjøp og test den https://www.komplett.no/product/896901/datautstyr/skjermer/skjermer/benq-zowie-27-led-xl2735 30 dagers retur Ser ikkje ut som om den har g-sync, så jeg hadde hoppet bukk over denne. For raske fps spill, så er nok skjermen helt konge. OM man får nok fps i 1440p Nei den har DyAc i stedet, det skal liksom være bedre en G-sync. Det er heller ikke forskjell om du har nvidia, eller amd, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Les hva det er. Det erstatter ikkje g-sync Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 DyAc gjør så du får mindre ghosting. Ikke det samme som G/Free-sync.Her er en sammenligning av hva DyAc gjør med 2 identiske skjermer, den ene med DyAc, den andre uten. Ganske rått i slow-motion, men er ikke sikkert alle legger merke til forskjellen. Såvidt jeg vet er det ganske nytt(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå