lawiet Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, jeg skulle få pengene tilbake fra butikken, og jeg fikk en slags kvittering, blir de pengene automatisk tilbake ført til kortet mitt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Hva sa butikken og hva står på lappen? Endret 9. november 2016 av aklla 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Vanligvis får man pengene i handen da de ikke har mulighet for å tilbakeføre sentralt. Kvitteringen du får sier bare at du har fått den summen tilbakebetalt. Har du skrevet under på noe? Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Vanligvis får man pengene i handen da de ikke har mulighet for å tilbakeføre sentralt. Kvitteringen du får sier bare at du har fått den summen tilbakebetalt. Jeg hevet kjøpet på en vare en gang, da dro jeg kortet, og fikk kvittering på at de blir tilbakeført. 3 dager senere sto de inne. Dette var snakk om ett større beløp riktignok. Så jo, det finnes ett slikt system. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Vanligvis får man pengene i handen da de ikke har mulighet for å tilbakeføre sentralt. Kvitteringen du får sier bare at du har fått den summen tilbakebetalt. Jeg hevet kjøpet på en vare en gang, da dro jeg kortet, og fikk kvittering på at de blir tilbakeført. 3 dager senere sto de inne. Dette var snakk om ett større beløp riktignok. Så jo, det finnes ett slikt system. Ok, har bare handlet om småbeløp i min erfaring. Da er det kanskje ulik håndtering med tanke på beløpets størrelse Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Godt mulig det er en tilgodelapp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå