Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ikke noe fungerer som det skal...

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt windows 10 i sånn ca. Et halvt år nå uten å ha noen problemer.

For sånn ca. 4 dager siden så skulle jeg starte maskinen. Windows loading-skjermen loadet uten at noe skjedde, jeg prøvde clear cmos og restartet mange ganger.

Etter sånn ca. 2 timer så ga jeg opp og lot windows loading skjermen stå der og loade. Det tok rundt 5 timer før jeg kom meg til innloggings skjermen.

Jeg skrev inn passordet for brukeren min og prøvde å logge inn. Etter 10 minutter så sto det gpsvc service error og den begynte å logge ut igjen. Jeg ventet men ikke noe skjedde. Jeg skrudde av pcn og bestemte meg for å prøve igjen neste dag.

Når jeg kom hjem fra skolen så prøvde jeg å starte maskinen, den startet som vanlig bare at når jeg skulle logge inn så tok det 15 minutter før jeg kom meg til skrivebordet.

Jeg rakk å bruke maskinen for rundt en halvtime før alle programmene begynte å stoppe. Etter 10 minutter så hadde alle programmene blitt lukket av at de hadde krasjet.

Jeg restartet pcn men jeg kom ikke lengre enn til restarting skjermen. Jeg lot den stå på over natten men det hadde ikke skjedd noe til neste morgen.

I dag så fikk jeg den på ganske raskt men alle snarveiene og programmene på skrivebordet var helt hvite og hadde ingen ikoner. Jeg forsøkte å åpne programmene men ikke noe skjedde..

Jeg har vurdert å kjøpe ny ssd og reinstallere windows men jeg trenger hjelp. Jeg vil ikke kaste bort penger på noe som ikke vil fungere.

Specs

Cpu: i7 skylake 6600k quad-core med 4.0ghz

Gpu: 780 reference cooler 4gb med bcc 863mhz fra zotac

Mb: msi z170a gaming m7

Ram: corsair vengeance lpx ddr4 3000mhz 8gb

Hdd: seagate brarracuda 3tb 2x

Ssd: kingston 480gb

Trenger hjelp:))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...