Gå til innhold

Bilførerkort teori - hvordan pugge "regulering av trafikk"?

Cappoile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hittil har jeg tatt tre forskjellige teoriprøver, og bestått på første forsøk alle gangene. Min fremgangsmåte var:

- Les opp på skilt i teoriboka å ta skiltprøven på teoritentamen.no helt til du klarer den med glans flere ganger på rad.

- Ta den vanlige testen på teoritentamen.no et par ganger å se hvordan du ligger an. Du får en oversikt over hva du skårer dårligst på, dette bør du lese og pugge mer på.

- Når du har bestått teoritentamen sin test en haug med ganger på rad uten stryk så er du klar. 

Mener at jeg brukte "Veien til førerkortet" som puggehjelp til alle prøvene.

Lenke til kommentar

Hittil har jeg tatt tre forskjellige teoriprøver, og bestått på første forsøk alle gangene. Min fremgangsmåte var:

- Les opp på skilt i teoriboka å ta skiltprøven på teoritentamen.no helt til du klarer den med glans flere ganger på rad.

- Ta den vanlige testen på teoritentamen.no et par ganger å se hvordan du ligger an. Du får en oversikt over hva du skårer dårligst på, dette bør du lese og pugge mer på.

- Når du har bestått teoritentamen sin test en haug med ganger på rad uten stryk så er du klar.

Mener at jeg brukte "Veien til førerkortet" som puggehjelp til alle prøvene.

Takk skal du ha, det hjelper virkelig. Skal nok ta de prøvene på sidene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...