Zee Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hey ppl. I installed the game. Everything worded fine untill the Promo. But when i hit enter to see the MAIN MENU everything was messed up. I couldnt see anything what i could see were some transparent textures. Most probably it was due to my 3D-card i reinstall/updated my drivers several time but nothing helped. I am using DirectX 9b. Please help me out buddies Bye.... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 It may be your graphic-card, I don't know if it works on Riva TNT2.. Lenke til kommentar
Zee Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Takk for svaret. men MAX PAYNE 2 and Prince of Persia are just glancing on this card hehe. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Hvorfor skriver du på engelsk? Endret 28. november 2003 av -razh0r- Lenke til kommentar
Zee Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 To make an impression. hehe neida men det er lettere for meg å forklare på engelsk enn norsk Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Begynte å lure ja.. Vet ikke jeg, det funker perfekt på GeForce 3 Ti-200 med 30.82-driverne ihvertfall. Har DirectX 9.0b.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå går jeg og legger meg, så noen andre hjelper deg vel videre! Natta Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå går jeg og legger meg, så noen andre hjelper deg vel videre! Natta Det var en smule unødvendig det innlegget der. Du trenger ikke si fra at du legger deg, og heller ikke si fra når du går på do eller spiser mat her på forumet. Spesielt ikke 1 minutt etter den forrige posten. Dette er ingen chattekanal. Ok? Takk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå går jeg og legger meg, så noen andre hjelper deg vel videre! Natta Det var en smule unødvendig det innlegget der. Du trenger ikke si fra at du legger deg, og heller ikke si fra når du går på do eller spiser mat her på forumet. Spesielt ikke 1 minutt etter den forrige posten. Dette er ingen chattekanal. Ok? Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå