Knut S Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 den smilende båten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. AIDA aura er et av to identiske cruiseskip tilhørende det tyske cruiseselskapet AIDA. Det er ganske store skip det er snakk om, - lengden er på 203 meter. Disse cruiseskipene har fått en dekor som skiller dem ut fra mer ordinære cruiseskip, og jeg synes det er en artig vri. Jeg synes bilde 1 har den beste komposisjonen, men alle tre bildene er godt eksponert, med god skarphet, klare, rene farger og godt lys. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Fine bilder Knut! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg fotograferte et skip fra dette selskapet i sommer i Kristiansund som ble presentert i lokalavisa under bybildet. Enig med Albert at V1 var best. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Tusen takk for tilbakemelding alle sammen og takk for ekstra bakgrunnsinformasjon Albert. Alltid morsomt å få mer info om motivene. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Ser stadig denne eller søsteren Luna i Oslofjorden fra stuevinduet vårt. Et flott og fotogent skip, godt fotografert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 11. november 2016 Forfatter Del Skrevet 11. november 2016 Ser stadig denne eller søsteren Luna i Oslofjorden fra stuevinduet vårt. Et flott og fotogent skip, godt fotografert. Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja har lagt merke til de noen ganger men aldri tenkt over om det har vært luna eller aura. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg