HeavyD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har en Mitsubishi Carisma GL 96 mod. 1.6l 90hk. Er ikke så veldig å skryte av Men siden bilen bare veier 1140 kg så går den faktisk litt. Effekt sett og nytt luftfilter kommer nok til sommeren + en del styling (senking og felger bla.) Et pluss med den er at bensinforbruket er veldig gjerrig. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vw passat 1,8 112hk...funker fint for meg den Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Et pluss med den er at bensinforbruket er veldig gjerrig. Slår ikke min Mitsubishi Carisma GDI 98mod presser 125Hester (174Nm@3750rpm) "mye" lavere bensin forbruk .. mer kraft, "bare" 20kilo tyngre (PS: bensin forbruket er nesten det samme .. men litt lavere i min ) i looove Mitsubishis 1.8liter GDI motor Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 3,0kw i følge vongkortet mitt, men det er med blindrør i potta og ring i variatoren. Uten turtallsperra skal effekten være 4,6kw mener jeg å ha lest, og gudene vet hva hun gjør "på sletta" uten ringen... Jaja, snart er det bil, og da skal hun selges. Vi snakka scooter, her, gjorde vi ikke? bfisk-gleder-seg-til-å-bli-18 Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har en VW Polo 99 modell med hele 50 hester Mer politisk korrekt bil skal du lete lenge etter... Den kjører bedre enn man først skulle tro, men bruker 17 sekund på 0-100. Ikke akkurat følelsen av at tarmene ligger igjen på startstreken nei... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Citroën BX14TE m/74HK 0-100 på 12sek. Men den veier heldigvis ikke så mye (900kg) Følte meg nesten litt lurt da jeg fant ut at det var 74HK, og ikke over 80 som selgeren sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå