Cthulhu Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Starter nå i Sandnes og åpner ytterligere «lagershoper» til neste år.NetOnNet åpner fysiske butikker i Norge Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) "Prisen skal da ikke være høyere i butikken enn den er hvis du skulle bestilt det samme i nettbutikken." Da blir det bra! Har ikke vært skikkelig konkurranse mellom de store kjedene på lenge så dette kan forhåpentligvis presse ned prisen på en god del godsaker passe bra, tenker rundt 5-10% hvis vi er heldige. Edit; Får bare håpe de lar vær å åpne en butikk i nærheten av meg med PC-deler i hyllene, impulskjøp skjer lettere i en fysisk butikk Endret 9. november 2016 av SlikGårNoDagan 4 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) Ja håpet selv det, men hadde styrt unna netonnet og piximania av den grunn. komplett gir 45 dager åpenkjøp. De har egen lokaler i oslo. Her hvis man bor i bærum er det kortere vei til komplett en på netonnet i alnabru. Begge kan gi gode tilbud særlig netonnet men servicen er ofte dårlig, tror du må være fornøyd med svensk support og 14 dagers åpenkjøp ved handling på nett. Dere har vel hørt om siba som ble til netonnet? Tror netonenet har mye større konkurs risiko en komplett har. netshop http://www.netshop.no/netshop_20151001.html er godt eksempel på det. Da de under overgangfra siba til netonnet ikke ville svare på om de kjøper varer fra norek.no som er komplett sin distributør, som betyr du slipper å ta kontakt direkte med produsent hvis netonnet blir konkurs. Endret 9. november 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvorfor skjer alt i Sandnes? 2 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 De burde plassere seg i umiddelbar nærhet til konkurrenter. Inn på elkjøp og tafse på demo-enheter, for så å gå på netonnet og kjøpe det 1 Lenke til kommentar
ButterScotch Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Så de lanserer sin elendige kundeservice nå også i fysisk butikk? Tror jeg står over. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Ja håpet selv det, men hadde styrt unna netonnet og piximania av den grunn. komplett gir 45 dager åpenkjøp. De har egen lokaler i oslo. Her hvis man bor i bærum er det kortere vei til komplett en på netonnet i alnabru. Begge kan gi gode tilbud særlig netonnet men servicen er ofte dårlig, tror du må være fornøyd med svensk support og 14 dagers åpenkjøp ved handling på nett. Dere har vel hørt om siba som ble til netonnet? Tror netonenet har mye større konkurs risiko en komplett har. netshop http://www.netshop.no/netshop_20151001.html er godt eksempel på det. Da de under overgangfra siba til netonnet ikke ville svare på om de kjøper varer fra norek.no som er komplett sin distributør, som betyr du slipper å ta kontakt direkte med produsent hvis netonnet blir konkurs. NetOnNet har vel litt flere bein å stå på? Liker at det er lave priser og ikke minst gratis frakt. Forutsigbart og bra. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Flott med Liertoppen. Da slipper jeg å dra til Sandefjord eller Oslo for å få tak i impulskjøpene ? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvorfor skjer alt i Sandnes? Er vel egentlig Stavanger, butikken ligger i Sandnes delen av Forus. Ligger veldig mye butikker der av den typen. De burde plassere seg i umiddelbar nærhet til konkurrenter. Inn på elkjøp og tafse på demo-enheter, for så å gå på netonnet og kjøpe det Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt. 1 Lenke til kommentar
Danijel Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hvorfor skjer alt i Sandnes?Er vel egentlig Stavanger, butikken ligger i Sandnes delen av Forus. Ligger veldig mye butikker der av den typen. De burde plassere seg i umiddelbar nærhet til konkurrenter. Inn på elkjøp og tafse på demo-enheter, for så å gå på netonnet og kjøpe det Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt. Kvadrat ligger i Sandnes, ikke Stavanger:) 2 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Akkurat "butikken ligger i Sandnes delen av Forus". Poenget mitt var at selv om det ligger mange butikker i Sandnes, så er den klart største gruppen kjøpere folk fra Stavanger. De hadde ikke lagt alle butikkene der om de prøvde å bare selge til folk i Sandnes akkurat. Der de ligger nå så kan folk fra begge kommuner handle, men det sier seg selv at hvis handelen fra Stavanger hadde forsvunnet, så hadde det meste av butikker der også stengt. Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Får håpe de ser mot kristiansand, er jo nesten umulig å få kjøpt komponenter her nede. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg tror NetOnNet ser på leveransene sine. Der de leverer mye og finner bra tomt så setter de opp butikk. Antar Kristiansand er litt nede på listen over steder de sender mest til. Så blir nok et par butikkåpninger før de kommer dit. 1 Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Akkurat "butikken ligger i Sandnes delen av Forus". Poenget mitt var at selv om det ligger mange butikker i Sandnes, så er den klart største gruppen kjøpere folk fra Stavanger. De hadde ikke lagt alle butikkene der om de prøvde å bare selge til folk i Sandnes akkurat. Der de ligger nå så kan folk fra begge kommuner handle, men det sier seg selv at hvis handelen fra Stavanger hadde forsvunnet, så hadde det meste av butikker der også stengt. neinei, butikken ligger i Sandnes 2 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Åpne i Haugesund og takk! Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Oioioi, kjempenyhet for oss i Rogaland! Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt. Rimelig sikker på at det er akkurat like langt både med og uten bil. :-P 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Er ikke så mange hundre meter ifra Lefdal om du ser på Google Maps. Et stykke fra Elkjøp da, men om du har bil så er det ikke langt.Rimelig sikker på at det er akkurat like langt både med og uten bil. :-P Er du sikker på det ? det er avhengig hvor bilen står parkert i forholdt til butikkene. Står bilen parkert på feil side blir det lengre og kjøre en å gå og man kan sikkert gå i en rettere linje en å forholde seg til veisystemet Endret 10. november 2016 av Nautica Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Kan godt komme til Trondheim også, og da utenom sentrum Skal en på DI så må en kjøre gjennom sentrum og betale for parkering, viss en finner en plass.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Så de lanserer sin elendige kundeservice nå også i fysisk butikk? Tror jeg står over. Jeg ble faktisk overrasket over hvor god service jeg fikk sist jeg handlet. Er bare Digitalimpuls.no som har bedre. Kanskje jeg hadde flaks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg