MrCusNT Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei. Jeg skal ha en ny telefon, og på grunn av for mange problemer, går jeg ikke for Samsung lenger. Derfor fant jeg en telefon med ca samme pris som heter "Google Pixel". Jeg synes dens rene og raske software, gjør dette en telefon som passer meg perfekt. Jeg ser den ikke har kommet ut i Norge ennå, og CDON sin pris stemte ikke overens med det som var lovt. Derfor lurer jeg på om noen vet noe om når den nye Google telefonen kommer hit til Norge? Hvor mye evt. vil det koste å importere den fra England til Norge? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Importere fra England til Norge koster; prisen på telefonen + MVA, 25% av prisen på telefonen + fortolling som pleier å ligge på rundt 150,- Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Importere fra England til Norge koster; prisen på telefonen + MVA, 25% av prisen på telefonen + fortolling som pleier å ligge på rundt 150,- Blir det mye dyrere enn hvis du kjøper den i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå