orangemannen Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Granmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, Jan Erik. Granmeis står på ønskelista, - den arten har jeg aldri fotografert. Bildet ditt er skarpt og har god kontrast, men det kunne godt vært noe lysere, synes jeg. Greinene og den fallende barnålen kan virke distraherende, og selv om jeg er svært tilbakeholden når det gjelder å klone vekk elementer i bilder, tror jeg at jeg hadde valgt en slik løsning i dette tilfellet. Når det er sagt, er det ikke noen vedtatt standard når det gjelder fuglefotografering, så fortsett å eksperimentere inntil du finner din fotografiske uttrykksform ! M v h Albert. Lenke til kommentar
orangemannen Skrevet 9. november 2016 Forfatter Del Skrevet 9. november 2016 Hei, Jan Erik. Granmeis står på ønskelista, - den arten har jeg aldri fotografert. Bildet ditt er skarpt og har god kontrast, men det kunne godt vært noe lysere, synes jeg. Greinene og den fallende barnålen kan virke distraherende, og selv om jeg er svært tilbakeholden når det gjelder å klone vekk elementer i bilder, tror jeg at jeg hadde valgt en slik løsning i dette tilfellet. Når det er sagt, er det ikke noen vedtatt standard når det gjelder fuglefotografering, så fortsett å eksperimentere inntil du finner din fotografiske uttrykksform ! M v h Albert. Mange takk for innspel! Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg