Kristoffer Møllevik Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Aktivitestmåler, treningsklokke, navigasjonsklokke - Tactix Bravo gjør alt, og den gjør det bra.TEST: Garmin Tactix Bravo Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 "har vi egentlig ikke behov for å vite at undertegnede befinner seg i kartrute 33W VP." Når du har med kart, noe alle som går tur skulle hatt, så er det en veldig nyttig funksjon for å finne ut hvor en er, så slipper de frivillige organisasjonene å lete etter deg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Fantastisk løsning på artikkelen. Dette fortjener dere skryt for. Jeg har Fenix 3 og er strålende fornøyd med å kunne stoppe etter innledningen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg vurderer denne klokken og kommer den på salg på Black Friday så blir det kjøp Men bruker ikke 6k på en klokke, da kan jeg heller bruke 3k på en skikkelig GPS Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Vi savner en del mer avanserte valgmuligheter på en del av funksjonene Vi savner flere valg for å hente ut og analysere data Har ikke innebygget pulsmåler Kostbar Den trenger mer brukervennlig tur-planlegger Vi savner flere valg for å hente ut og analysere data Finnes kun i én størrelse, og den er stor Og ellers nokså useriøs sammenligning med tanke på hvor mye (eller egentlig hvor lite) den berømte Watch kan. Lenke til kommentar
swirz Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 "egentlig ikke behov for å vite at undertegnede befinner seg i kartrute 33W VP" Da de fleste kart i dag har UTM rutenett er dette svært praktisk informasjon og UTM koordinatene er strengt tatt verdiløs uten (MGRS fungerer svjv som UTM sør for sprettkaldt). Det er godt mulig Fenix 3 også kan vise informasjon i UTM, håper egentlig det da dette er mer intuitivt å sette seg inn i for folk uten erfaring med kart enn lengde og breddegrad Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Fenix 3 kan vise UTM, har den ikke selv, men kjenner en i Røde Kors som bruker den flittig Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Mye informasjon å lese, men savnet litt om batteritiden. Kunne ikke finne noe informasjon om det i selve teksten bortsett ifra pluss og minus listen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvis det er samme som Fenix 3, noe jeg tipper at det er, så holder det til ca: - 2-3 uker med aktivitetsmåler - 24 timer med GPS Jeg bruker treningsprogram 3-4 ganger i uken og ladder ca hver andre uke (pluss / minus noe). 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Samme som Fenix 3, den uten HR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg