Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Lambo... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Godt fanget med flotte linjer. Tydelig at det ikke er bare minstepensjonister som ferdes i Puerto Banus. Nå går jeg til sengs. Ha ei fin natt! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei, Alec. En Lamborghini, selv innpakket, er noe man gjerne ser ekstra nøye på. Uten på noen måte å være spesialist på dyre biler, ser det som om det kan befinne seg en Lamborghini Aventador under coveret. En slik bil passer nok bedre i Spania enn i Norge, der et lite trykk med "blybeinet " kan være nok til å bli fotgjenger i årevis. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Albert !! Ja det hadde nok ikke blitt det samme med en innpakket bil med Lada eller lignende logo på . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Albert !! Ja det hadde nok ikke blitt det samme med en innpakket bil med Lada eller lignende logo på . Mvh Alec Jeg hadde Lada fra 1982-1985. Siden har det vært Volvo. I dag har jeg Mazda 6. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar og Albert !! Ja det hadde nok ikke blitt det samme med en innpakket bil med Lada eller lignende logo på . Mvh Alec Jeg hadde Lada fra 1982-1985. Siden har det vært Volvo. I dag har jeg Mazda 6. Mvh Gunnar Hei Gunnar ! Jeg hadde VW fra 1985-1999 siden har jeg hatt Skoda . Den første var en Octavia fulgt av to Fabia'er og nå en 2013 mod 1.4 TSI 140 hk Octavia stv . Er langt mer fornøyd med Skoda enn VW . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Neigu ikke rart et slikt klenodium blir god pakka inn. Kanskje like greit med det avslørende merket så slipper folk å lette på trekket for å se hva som er under. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Trodde den var din ! ? Artig bilde, godt sett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar og Ragnar !! En får bare den har motor , noe en del av båtene her ikke har hvis ryktene stemmer . Og nei , dette er nok ikke min , har sikkert ikke hatt råd til trekket engang . Slikt ekstrautstyr er sikkert priset slik at det står til prisen på bilen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg