Hvaheterdu Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hei. Nå har mamma sin mobiltelefon vært på rep hos Elkjøp 2 ganger. Samme feilen oppstår enda. Kan jeg be om pengene tilbake FØR den blir sendt inn på en tredje rep, eller må den inn og etter det så kan jeg heve kjøpet? Takker for svar. Mvh Burhan Sarfraz Lenke til kommentar
Tetrisen Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Du kan nok heve kjøpet, eller få en ny tilsvarende mobil. Endret 8. november 2016 av Tetrisen Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Den må sendes inn sånn at verkstedet får bekreftet at det er samme feil tre ganger. Når dette er gjort får du sikkert en melding/telefon fra selger om at du kan bytte i ny vare eller få pengene tilbake. 1 Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 8. november 2016 Forfatter Del Skrevet 8. november 2016 Ja. For når den har vært sendt inn to ganger tidligere uten at de har funnet noe feil med dem, men når vi får den så er det problemer. Det er snakk om dekningen. Den forsvinner og kan være borte i flere titalls minutter før den kommer tilbake. Noen ganger må telefonen skrus av og på for at du skal få dekning igjen. Elkjøp mener det er lokalt dårlig dekning, men det er ikke dekning i Moss eller i Fredrikstad. Vi har byttet sim kort og prøvd sim kortet i andre telefoner UTEN å få noen som helst problemer. De eneste de gjør er å oppdatere og ta en reset. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 (endret) Ja. For når den har vært sendt inn to ganger tidligere uten at de har funnet noe feil med dem, men når vi får den så er det problemer. Det er snakk om dekningen. Den forsvinner og kan være borte i flere titalls minutter før den kommer tilbake. Noen ganger må telefonen skrus av og på for at du skal få dekning igjen. Elkjøp mener det er lokalt dårlig dekning, men det er ikke dekning i Moss eller i Fredrikstad. Vi har byttet sim kort og prøvd sim kortet i andre telefoner UTEN å få noen som helst problemer. De eneste de gjør er å oppdatere og ta en reset. Hvilken operatør? Forsvinner dekkningen helt? Om du har en android telefon (fungerer sikkert på iphones også), så forsøk og aktivere "Bare 3G" eller "3G/2G" som på bildet under her: Om det fungerer da er det pga telefonen får inn svake signaler fra 4G nettet, og vil bruke dette fremfor 3G. Da vil du få problemet som du beskriver. Man kan ikke heve kjøpet uten videre dersom ikke verkstedet finner noe feil på telefonen. Endret 10. november 2016 av Merko. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Måtte sende telefonen min inn 3 ganger for å rette opp samme feil, hvor de ikke fant feilen etter 2 ganger. Snakket med personellet i butikken og de sa den måtte sendes inn 3 ganger, hvor de krevde Swap/kassering siste gangen. Selvsagt fant de feilen 3 gangen. Hadde håpet på at de ikke fant feilen så jeg kunne hevet kjøpet og aldri mer kommet tilbake til butikken, men fikk en ny en isteden. Skal sies at feilen hadde blitt oppdaget første gangen om ikke personellet i butikken hadde vært inkompetent. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hadde håpet på at de ikke fant feilen så jeg kunne hevet kjøpet og aldri mer kommet tilbake til butikken, men fikk en ny en isteden. om de ikke hadde funnet noe feil så hadde du jo ikke fått noe tilbake..? annet en kanskje regning fra verksted. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hadde håpet på at de ikke fant feilen så jeg kunne hevet kjøpet og aldri mer kommet tilbake til butikken, men fikk en ny en isteden. om de ikke hadde funnet noe feil så hadde du jo ikke fått noe tilbake..? annet en kanskje regning fra verksted. Hvis de ikke finner en feil så sender de jo den tilbake, de kasserer ikke en fullt fungerende telefon vil jeg tro Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvis de ikke finner en feil så sender de jo den tilbake, de kasserer ikke en fullt fungerende telefon vil jeg troså du leverte inn en fult fungerende telefon? gir jo mening.. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Hvis de ikke finner en feil så sender de jo den tilbake, de kasserer ikke en fullt fungerende telefon vil jeg troså du leverte inn en fult fungerende telefon? gir jo mening.. Les hva du selv har skrevet i første posten du. har verken tid eller ork til å prøve å omvende en kverrulant god helg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Les hva du selv har skrevet i første posten du. har verken tid eller ork til å prøve å omvende en kverrulant god helg Les under.. Hadde håpet på at de ikke fant feilen så jeg kunne hevet kjøpet Finner de ikke feil, så kan du ikke heve kjøpet sånn uten videre.. vanskeligere er det ikke god helg. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Les hva du selv har skrevet i første posten du. har verken tid eller ork til å prøve å omvende en kverrulant god helg Les under.. Hadde håpet på at de ikke fant feilen så jeg kunne hevet kjøpet Finner de ikke feil, så kan du ikke heve kjøpet sånn uten videre.. vanskeligere er det ikke god helg. i dette tilfellet kunne jeg gjøre dette da feilen var bevitnet av butikkpersonellet gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 10. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2016 Telefonen måtte sendes inn en tredje gang for se at det ikke var en brukerfeil. Det var det ikke og kjøpet ble hevet uten noe form for problemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå